به گزارش پانا، عیسی فرهادیگفت: پروژه ۷ هزار واحد مسکن مهر در دولت فعلی کلید خورد و در همین دولت نیز به اتمام رسیده است.

فرهادی افزود: بنابراین درخواست‌های زیادی به ویژه از سوی مردم داشتیم که شخص رئیس جمهور در مراسم افتتاح حضور داشته باشند و ما نیز ضمن انتقال خواسته مردم از ایشان دعوت کردیم تا میهمان استان البرز و مردم ولایت‌مدار و قدرشناس این استان باشند.

وی عنوان کرد: رئیس جمهوری نیز وعده داده‌اند که در مراسم حضور یابند، لذا امیدواریم در صورت انجام هماهنگی‌های کامل رئیس جمهور در این هفته میهمان مردم البرز باشند.

فرهادی خاطرنشان کرد: در صورت قطعی شدن این سفر، زمان و مکان استقبال از رئیس جمهوری به اطلاع مردم می‌رسد.
استاندار البرز با تاکید بر اینکه مسکن مهر از جمله اولویت‌های اصلی دولت است، اظهار کرد: رئیس جمهوری و هیئت وزیران به هر استانی که سفر می‌کنند، مهم‌ترین مصوبه هیئت دولت اختصاص اعتبار برای احداثمسکن مهر بوده است.

عیسی فرهادی خاطرنشان کرد: ‌ ‌با حمایت‌های دولت و تلاش ویژه دستگاه‌های مرتبط پروژه‌های مسکن مهر در استان البرز با جدیت پیگیری شده و به فضل الهی این استان در مقایسه با دیگر نقاط کشور کارنامه بسیار خوبی در ساخت و واگذاری مسکن مهر به مردم دارد.

وی افزود: تاکنون هزاران واحد مسکن مهر در استان البرز احداثو به مردم واگذار شده است و دولت و مسئولان استانی از بابت این خدمت، مفتخر هستند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد ۷ هزار و ۷۴۸ واحد دیگر در قالب پروژه مسکن مهر در استان البرز آماده تحویل بوده و در ایام پربرکت فجر این واحدها به مردم تحویل می‌شود.