حرکت ناجوانمردانه دشمنان با پاسخ محکمی مواجه خواهد شد

 جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای پیرامون حمله تروریستی اهواز، تاکید کرد: قدرت مقاومت و ایستادگی مردم و نظام اسلامی در برابر گروه‌های تروریستی و جریانات افراطی و تکفیری، همه توطئه‌ها و دشمنی‌هایی را  که با حمایت و پشتیبانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان مرتجع منطقه، تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی را نشانه رفته‌اند، به شکست کشانده و اینگونه حرکات ناجوانمردانه را با پاسخ محکم جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند نمود.

در این اطلاعیه آمده است: عملیات تروریستی در اهواز که منجر به شهادت ۲۵ نفر و زخمی شدن بیش از ۶۰ نفر از هموطنان عزیزمان شد، نشانگر هجمه کور و رذیلانه جنایتکارانی است که اقتدار و امنیت ایران اسلامی را هدف گرفته‌اند. این جنایت، نهایت رذالت مزدوران وابسته به عربستان و آمریکا را آشکار می سازد؛ و در عین حال نشان می دهد بلندگوهای تبلیغاتی و رسانه‌های غرب در برابر ترور زن، کودک، جانباز ویلچری و سرباز وظیفه و مردم بی‌گناه همچون همیشه خاموش و بلکه توجیه‌گر هستند و جریان نفاق داخلی با وقاحت در قبال این سکوت فرافکنی می‌کند. با این همه، قدرت مقاومت و ایستادگی مردم و نظام اسلامی در برابر گروه‌های تروریستی و جریانات افراطی و تکفیری، همه توطئه‌ها و دشمنی‌هایی را که با حمایت و پشتیبانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و  حامیان مرتجع منطقه، تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی را نشانه رفته‌اند، به شکست کشانده و اینگونه حرکات ناجوانمردانه را با پاسخ محکم جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند نمود.

این اطلاعیه می افزاید: در عین حال تقارن حمله تروریستی به مدافعان وطن و امنیت ملت با سالروز حمله صدام جنایتکار به میهن اسلامی، قرینه ای در اثبات توطئه و پیوند اشرار و اجانب علیه ملت مسلمان ایران و یادآور توطئه‌ها و دشمنی‌های صدام و ایادی استکبار است که در جنگ تحمیلی با شکست روبرو شدند و در طول چهل سال گذشته، همه توطئه‌ها و طراحی‌های شیطانی خود را به کار گرفتند، اما به نصرت الهی و با مقاومت و مقابله ملت و نظام روز به روز بر اقتدار و عزت ایران اسلامی افزوده شد و امروز به عنوان قدرت تأثیرگذار منطقه‌ای خواب توطئه‌گران و دشمنان را آشفته کرده است واین بار نیز بدخواهان نظام اسلامی و دشمنان ملت ایران سیلی محکمی خواهند خورد.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در این اطلاعیه تاکید کرده است: در پایان شهادت مظلومانه این عزیزان را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، ملت بزرگ و شریف ایران و خانواده های مکرمشان تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم و رجای واثق داریم که انتقام خون این شهدای عزیز را  از دشمن خواهیم گرفت؛ همچنان که خون پاک آنان ملت و نظام ایران را در پاسداشت آرمان‌ها و مقابله با هرگونه توطئه دشمنان منسجم‌تر و استوارتر خواهد نمود. ان‌شاءالله.