به گزارش افکار نیوز به نقل ازمهر، در حالی گردهمایی جبهه متحد اصولگرایان لرستان قرار بود با حضور منوچهر متکی دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان برگزار شود که متکی به دلیل آنچه مجری برنامه، کسالت وی عنوان کرد در این گردهمایی حضور نیافت.

با این تفاسیر به جای منوچهر متکی، علیرضا زاکانی رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان و دبیرکل جبهه رهپویان انقلاب اسلامی در این گردهمایی حاضر شد و سخنرانی کرد.

عضو جبهه متحد اصولگرایان لرستان در گردهمایی جبهه متحد اصولگرایان لرستان در سخنانی به کاندیداهای اصولگرایی که شانس پیروزی آنها در انتخابات مجلس نهم کم است توصیه کرد که از انتخابات به نفع دیگر کاندیداهای اصولگرا کنار‌ه‌گیری کنند.

حجت‌الاسلام محمد جواد عباس‌زاده ادامه داد: در برخی حوزه‌های انتخابیه استان به دلیل اینکه تنها یک نماینده به مجلس وارد می شود، از کاندیداهای اصولگرایی که شانس پیروزی آنها در انتخابات مجلس کم است، تقاضا می‌کنیم که به نفع دیگر کاندیداها، ایثارگری و فداکاری کنند و کنار بکشند.

وی با اشاره به طراحی فرم میثاق نامه اصولگرایان استان، یادآور شد: ‌ بر اساس نظرسنجی‌هایی که انجام می‌شود، کاندیداهای مورد نظر اصولگرایان به مردم معرفی می شوند و توسط جبهه متحد اصولگرایان برای پیروزی در انتخابات مورد حمایت قرار گیرند.

حجت الاسلام عباس زاده در پایان سخنان خود تصریح کرد: کاندیداهایی که دغدغه دین دارند، اگر میخواهند در مقابل دشمنان انقلاب بایستند و اگر میدانند احتمال پیروزی آنها کم است کنارهگیری خود را به نفع دیگر کاندیداهای اصولگرا که شانس پیروزی آنها بیشتر است، اعلام کنند.