به گزارش افکار نیوز به نقل از پانا ،قائم مقام حزب موتلفه اسلامی از قطعی شدن نام خود، محمد نبی حبیبی، حسن غفوری فرد و فاطمه رهبر در لیست جبهه متحد اصولگرایان خبر داد.

اسدالله بادامچیان عصر امروز - یکشنبه - در حاشیه پانزدهمین سالگرد انتشار نشریه «شما» در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره علت حذف عباسپور و کاتوزیان از لیست جبهه متحد، گفت: ما تراکم شخصیت‌ها را داریم و در مقام مقایسه طبیعی است که ممکن است بعضی‌ها کنار بمانند ولی این دلیل عدم صلاحیت آن‌ها نیست.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی درخصوص تصمیم جبهه متحد برای حضور علی مطهری در لیست خود، گفت: برخی‌ها مثل آقای مطهری به نظر می‌رسد به صورت منفرد و یا در لیست‌های دیگر بخواهند وارد شوند.

بادامچیان در مورد فهرست مشترک جبهه پایداری و جبهه متحد نیز گفت: به نظرم فهرست متحدی شکل نمی‌گیرد، چرا که جبهه پایداری معتقد است عناصرشان باید حتما حضور داشته باشند ولی برخی از عناصر آن‌ها به خاطر تندروی‌ها، بداخلاقی‌ها و افراطی‌گری‌ها در درون لیست جبهه متحد قرار نمی‌گیرند و بر این اساس حتما لیست جدا خواهند داد.

وی ادامه داد: احتمال وجود شخصیت‌های مشترک نیز بین دو جبهه کم است. به نظرم این دو سلیقه در میان اصولگرایان نتوانند به فهرست مشترک برسند.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به این سوال که از اعضای موتلفه چند نفر حضورشان در لیست جبهه متحد قطعی شده است، گفت: تا الان حضور آقایان حبیبی، بنده، غفوری فرد و خانم رهبر قطعی شده است.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به سوال دیگری درخصوص جایگاه سیاسی ایران در جهان، گفت: جمهوری اسلامی ایران کشوری مقتدر است که از نظر سیاسی در دنیا حرف بر‌تر را دارد و نظامی است که نظام فعلی کاپیتالیستی دنیا را به باد می‌دهد و این نظام الگویی برای دیگر کشور‌ها است.

وی ادامه داد: نظام دینی جمهوری اسلامی نظامی است که دموکراسی دروغین غرب که در اکثر کشور‌ها با حاکمیت عناصر خاکستری خود فعالیت می‌کند در مقابلش مردم سالاری دینی را آورده است.

وی ادامه داد: من به عنوان ناظر خزانه ملی به صراحت می‌گویم در برابر بحران غرب امروز آمریکا گرفتار است و در کشورهایی مثل یونان و اسپانیا نزدیک به اعلام ورشکستگی است و سران کشورهای غربی نمی‌توانند بدهی‌های خود را پرداخت کنند.

بادامچیان تصریح کرد: خزانه ایران پر است و ما پشتوانه اسکناس مطلوبی داریم و نیازی به استفاده از خزانه جواهرات نداریم و درآمدهای ما به گونه‌ای است که حتی اگر غرب ما را تحریم کند نمی‌تواند تأثیر جدی بر سرنوشت ما داشته باشد.

وی ادامه داد: از نظر نظامی ما قوی هستیم ولی مشکلاتی داریم که باید حل شود و به همین علت باید در دهه چهارم با مجلسی قوی که بتواند با تدبیر کامل به سمت رفع مشکلات برود و مجلسی مدیر و مدبر و لایق و سالم را داشته باشیم.