به گزارش فارس، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز (سهشنبه) مجلس با حضور در جمع خبرنگاران به تاسیس جبهه منتقدان دولت اشاره کرد و گفت: همه چیز به نظر و رای مردم بستگی دارد.

وی ضمن درخواست از عموم مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات گفت از همه مردم می‌خواهم با حضور گسترده در انتخابات مانع حضور تندروها در مجلس نهم شوند. تا انشاءالله مجلس نهم یک مجلس قوی و کارآمد باشد.

مطهری در پاسخ به سؤالی درباره چرایی عدم حضورش در لیست جبهه متحد گفت: آن طور که من شنیدم غیبت یکی از اعضا موجب کاهش رای اعضا به بنده شد و بنده رای نیاوردم اما از آقای ابوترابی شنیدم که می‌گفت آیت‌الله مهدوی کنی از اینکه بنده و منتقدان در لیست جبهه متحد قرار نگرفته‌ایم ابراز تاسف کرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار د اشت: بالاخره برخی‌ها با توجه به تبلیغاتی که علیه شخص بنده می‌شود، تمایل نداشتند که بنده در لیست جبهه متحد اصولگرایان باشم.

وی در پاسخ به این سؤال که " نقش رهپویان و ایثارگران را در تنظیم لیست جبهه متحد اصولگرایان چگونه ارزیابی می‌کنید "، گفت: جمعیت ایثارگران و رهپویان در جبهه متحد نقش پررنگی دارند. البته باید بررسی شود که آیا اساسا این روش که کاندیدای مجلس برای حضور دیگر کاندیدا در لیست جبهه متحد نظر بدهند درست است یا نه، جای بحثدارد. ۵ یا ۶ عضو گروه ۸ + ۷ خودشان نامزد انتخابات هستند اینها ابتدا خودشان را در لیست قرار می‌دهند و سپس برای قرار گرفتن دیگر افراد در لیست نظرمی‌دهند که به نظر من این روش، روش درستی نیست.

مطهری در پاسخ به سؤال خبرنگاری که درباره آنچه تخریب لاریجانی با هدف ریاست غلامعلی حداد عادل بر مجلس نهم می‌خواند، گفت: اینها احتمالات است و نمی‌توان درباره احتمالات نظر داد.

خبرنگاری از مطهری درباره ائتلاف جبهه منتقدان با اصلاح طلبان پرسید که وی گفت: چنین بحثو قراری وجود ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین گفت: اگر مخالفان ما بدانند که ما رای بالایی داریم تخریب‌ها را علیه بنده افزایش می‌دهند اما این تخریب‌ها همیشه نتیجه عکس دارد.

وی در پاسخ به سؤال دیگری در باره ائتلاف جبهه منتقدان با لیستی که شهابالدین صدر در راس آن قرار دارد،گفت که این موضوع مطرح نیست.