به گزارش پایگاه خبری جبهه متحد، جبهه متحد اصولگرايان با صدور بیانیه ای به مناسبت سي و سومين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي تاکید کرد: به وضوح پيداست كه در حال حاضر مقوله "بيداري اسلامي" مساله اصلي و افق نگاه حكيمانه رهبري نظام است و برگزاري باشكوه انتخابات با حضور گسترده و دشمن شكن ملت در كنار رفتار صحيح نخبگان سياسي تعيين كننده و مصونيت بخش براي آينده جهان اسلام و علي الخصوص براي ايران اسلامي خواهد بود. يكي از مسائل كليدي و تاثيرگذار، نمايش وحدت نيروهاي انقلاب در عرصه رقابت هاي انتخاباتي است و هر حركت تفرقه افكنانه در ميان اصولگرايان و ياس آفرين در ميان امت حزب الله ايران و در برابر چشم مبارزان مسلمان ديگر كشورهاي انقلابي منطقه، قطعا آسيب زا و نگران كننده ارزيابي خواهد شد.

متن بیانیه جبهه متحد اصولگرایان به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به شرح ذیل است:

مردم ایران در حالی برای برپایی مراسم سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خود و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن آماده می شوند که امسال شیرینی پیروزی " اسلام اصولگراى معتدل و عقلانى " را بر " اسلام تکفیرى و لائیک " با مردم مسلمان مصر، تونس، لیبی و یمن شریکند و امیدوارند به زودی مردم مسلمان بحرین و در آینده نزدیک سایر ملتهای تحت ستم را نیز شادکام از حلاوت غلبه " بیداری اسلامی " ببینند.

این روزها که ملتهای مسلمان منطقه درگیر به ثمر نشاندن و تثبیت انقلاب اسلامی خود یا نظام سازی برای آن هستند، ملت مسلمان ایران وارد چهارمین مرحله از مراحل پنج گانه انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه و کشور اسلامی و تمدن و دنیای اسلامی شده و به وضوح عزم و اراده امت اسلامی در حرکت پیوسته برای رسیدن به هدف والای تمدن اسلامی را مشاهده می کنند.

اگر پیش از این شعار انقلاب اسلامی ایران برای حذف غده سرطانی صهیونیزم از نقشه جهان با تمسخر و محکومیت سردمداران استکبار مواجه می شد، امروز آمریکا و اسرائیل حتی جرات پاسخگویی به تصریح رهبر حکیم انقلاب اسلامی به دخالت ایران در تحمیل شکست در جنگهای بدرگونه ۳۳ روزه حزب الله و ۲۲ روزه حماس بر صهیونیستها را هم ندارند. تهدید جدی علی زمان به دخالت موثر در مواجهه آینده برای کندن در قلعه خیبر نه تنها به تندی پاسخ داده نمی شود که ولوله ای عظیم در کاخ سفید و تل آویو و هلهله ای وصف ناشدنی در میان ملتهای مستضعف و ستمدیده دنیا برپا می کند؛ چراکه هنوز داغ سیلی گذشته بر گونه غرب مانده و حلاوت پیروزیهای اخیر در کام مبارزان مسلمان جاری است.

در شرایط امروز جهان اسلام قدرت الهام بخشی جمهوری اسلامی ایران که وعده خمینی کبیر(ره) بود، آنچنان نمودار است که برای نظام سلطه جز صورتکی از تهدیدها و غریدن های پوشالی برای حفظ آبروی نداشته شان چیزی باقی نمانده است. مجموعه فشارهای قدرتهای مستکبر جهانی به ایران اعم از تحریم اقتصادی، تهدید نظامی، تهاجم فرهنگی و دخالتهای سیاسی نیز هدفی جز بالا بردن هزینه الگو شدن ایران اسلامی برای انقلاب های تازه نفس منطقه ندارد. تلاش دشمنان برای ایجاد چالش امنیتی در انتخابات مجلس نهم در ایران - که پیشکسوت برگزاری انتخابات و پیاده سازی مردمسالاری دینی در میان کشورهای مسلمان منطقه است - در همین راستا ارزیابی می شود.

به وضوح پیداست که در حال حاضر مقوله " بیداری اسلامی " مساله اصلی و افق نگاه حکیمانه رهبری نظام است و برگزاری باشکوه انتخابات با حضور گسترده و دشمن شکن ملت در کنار رفتار صحیح نخبگان سیاسی تعیین کننده و مصونیت بخش برای آینده جهان اسلام و علی الخصوص برای ایران اسلامی خواهد بود. یکی از مسائل کلیدی و تاثیرگذار، نمایش وحدت نیروهای انقلاب در عرصه رقابت های انتخاباتی است و هر حرکت تفرقه افکنانه در میان اصولگرایان و یاس آفرین در میان امت حزب الله ایران و در برابر چشم مبارزان مسلمان دیگر کشورهای انقلابی منطقه، قطعا آسیب زا و نگران کننده ارزیابی خواهد شد.

جبهه متحد اصولگرایان با تبریک تقارن ایام هفته وحدت و ولادت رسول اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از عموم مردم ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن دعوت به حضور گسترده می نماید.

والسلام علی عباد الله الصالحین
جبهه متحد اصولگرایان
۱۹ بهمن ۱۳۹۰