به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، حسین مظفر وزیر اسبق آموزش و پرورش در همایش فرهنگیان جبهه متحد اصولگرایان که عصر امروز پنج‌شنبه در سالن الزهرا(س) سازمان ارتباطات برگزار شد، با تشکر از اعتماد جبهه متحد اصولگرایان به وی در انتخابش برای لیست تهران این جبهه گفت: انسان‌ها در مقابل خودشان، خدا و جامعه مسئولند و همانگونه که مسئولیت انسان در مقابل خدا ارزش دارد مسئولیت در مقابل جامعه نیز صاحب ارزش و اهمیت است.

وی با بیان اینکه خداوند به شعیب پیامبر فرمود ۴۰ جوان خوب و ۶۰ جوان بد را عذاب خواهد کرد چون خوب‌ها در مقابل کارهای ناشایست بدها سکوت کرده‌اند، تصریح کرد: ‌ امروز هرکس با سکوت خود رفتار ناشایست و غلطی را تأیید کند به اندازه او در این کار بد شریک است.

مظفر با بیان اینکه مجلس خوب و کارآمد برای همه ملت‌ است و در صورتی که مجلس ناکارآمد باشد همه آسیب می‌بینند، خاطرنشان کرد: بعد از ۱۴۰۰ سال ختم نبوت که می‌بایست در مسیر امامت استمرار پیدا می‌کرد توسط برخی‌ها به خلافت تبدیل شد و از مسیر اصلی‌اش خارج شد اما انقلاب اسلامی مسیر امامت را در کالبد ولایت فقیه ادامه داد.

وی افزود: سخن ولی فقیه سخن امام زمان است و سخن ولی فقیه مشروعیت الهی دارد. مشروعیت، حقانیت، مقبولیت و اکثریت است اما مقبولیت به محقق شدن حقانیت کمک می‌کند.

وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه همه دلسوزان باید پاسدار نعمتی که خداوند به ملت ایران داده است باشند، گفت: ‌ امروز دشمن برای مقابله با اراده ملت ایران بذر یأس و ناامیدی می‌پاشد تا نعمتی که خداوند به ما داده را از ما بگیرند اما ما باید مقاومت کنیم و قدردان نعمت الهی باشیم.

مظفر با اشاره به هجمه نظام سلطه به جمهوری اسلامی ایران در قالب تهاجم و شبیخون فرهنگی، به تلاش دشمن برای هجمه به انتخابات آتی اشاره کرد و گفت: ‌ حضور مردم در انتخابات بمب هسته‌ای ملت ایران است که برای دشمنان انقلاب اسلامی خطرناک است.