کامران باقری لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفتوگو با فارس، با تبریک یومالله ۲۲ بهمن، از همه مردم برای حضور در راهپیمایی پرشکوه فردا دعوت کرد و گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن صحنه بسیار مهم در نشان دادن دفاع از انقلاب اسلامی است.

وی افزود: حضور پرصلابت و دشمن‌شکن مردم در شرایطی که دشمن مکار در حال انواع توطئه و برنامه‌ریزی علیه ما است اثری بازدارنده، خنثی‌کننده برای دشمن و الهام‌بخش برای ملت‌های مسلمان منطقه دارد.

سخنگوی جبهه پایداری در ادامه سخنان خود در خصوص انتشار خبری با عنوان «اسامی ۲۸ نفر از جبهه پایداری نهایی شد» گفت: این خبرها گمانه‌زنی بوده و فهرست نهایی جبهه پایداری هنوز نهایی نشده است. انشاءالله ا میدوار هستیم بعد از رایزنی‌ها و مشورت‌هایی که با بزرگان انجام می‌دهیم لیست نهایی اعلام شود.

باقری لنکرانی تاکید کرد: آنچه که جبهه پایداری در تدوین نهایی فهرستش به آن توجه دارد این است که ما براساس صلاحیت‌های فردی تصمیم خواهیم گرفت؛ مبنای ما وابستگی افراد به گروه‌ها و احزاب نیست به همین دلیل تا از محرز شدن صلاحیت‌ها و کارآمدی‌های افراد برای معرفی به مردم اطمینان پیدا نکنیم فهرست را نهایی نخواهیم کرد.

وی گفت: نکته دیگری که ما به آن توجه داریم این است که ما برای خود و سایر گروه‌ها نقشی جز «یک مشاور امین» قائل نیستیم و در نهایت این مردم هستند که باید از میان فهرست‌ها به افراد نماینده خود را انتخاب کنند. بنابراین ما داعیه این را نداریم که هر چه اعلام کردیم باید همان شود. به همین جهت جبهه پایداری پیشنهادات خود را به مردم شریف ایران مطرح می‌کند و در این راستا سعی خواهیم کرد که به عنوان یک مشاور امین حداکثر دقت را در این مشورت داشته باشیم.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در خاتمه گفت: به فضل الهی امیدوار هستیم تا بیست و چهارم بهمن (دوشنبه آینده) فهرست جبهه پایداری را اعلام کنیم.