به گزارش افکار نیوز به نقل از مهر، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در ‏مراسم گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن ماه در جمع راهپیمایان تهرانی، خطاب به دولت های غربی اظهار داشت: دست از دخالت در منطقه و حمایت از صهیونیست ها بردارید آنها مثل خودرو اوراقی شده اند به درد شما نمی خورند و هزینه آنها بیشتر از فایده شان شده است.

وی خطاب به آن ها افزود: چرا شخصیت خود را به یک رژیم جعلی و خشن گره می زنید ممکن است با روش های قبلی ۲ - ۳ سال جولان دهید و پیشرفت بکنید اما من دلسوزانه می گویم بیداری عظیم در راه است و طوفان در راه است و اگر به ملت ها نپیوندید این طوفان ریشه ظلم را در جهان خواهد کند.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه تاریخ بشر سرشار از ظلم و ستم و تحقیر بوده است، گفت: در اوج ستمکاران تاریخ، مارکسیسم و کاپیتالیسم قرار دارد که به فضل الهی دوره اینها به پایان رسیده. مارکسیسم رفت و صدای شکستن استخوان های سرمایه داری ضد بشری در جهان طنین انداز شده است.

رئیس قوه مجریه با تاکید بر اینکه جهان نیازمند نظمی جدیدی است، گفت: نظمی مورد نیاز است که بر اساس آن همه در جهان نقشی سازنده داشته باشند که این نیازمند حاکمیتی جدید است. انسان جهانی است و نیازمند حاکمیت جهانی است و همه باید فارغ از بند، نژاد و قبیله در حاکمیت جهانی نقش آفرین باشیم.

وی با طرح این سئوال که چه کسی باید این نظم را برقرار کند این پرسش را مورد تاکید قرار داد که آیا کسانی که بویی از عدالت و محبت نبرده اند می توانند جهان را بر ارزش ها بنا کنند، گفت: آیا رئیس دولت آمریکا و برخی مقامات اروپایی یا صهیونیست های پشت صحنه می توانند عدالت را برپا کنند؟ بلکه عدالت نیازمند حاکمان صالح و عادل است.

احمدی نژاد تاکید کرد از زبان ملت و ملتهای آزاده اعلام می کنم که جایگزین نظم ناعادلانه ضد بشری فعلی جهان چیزی جز جامعه کامل مهدوی نخواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: امام عصر می آید و با همراهی حضرت مسیح(ع) و سایر مصلحان جهان را پر از عدالت و صلح خواهد کرد.

رئیس جمهور در پایان گفت: ظهور حضرت مهدی (عج) تنها راه حل مشکلات بشر و رسیدن به اوج کمال و حیات طیبه است.