تجلیل رییس جمهور ازحضورمردم در راهپیمایی

به گزارش ايسنا، دکتر محمود احمدي نژاد بعد از ظهر يکشنبه در جلسه هيات دولت اظهار داشت: حضور پر شکوه و با صلابت ملت ايران در مراسم سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و راهپيمايي ۲۲ بهمن، جلوهاي عظيم و حماسهاي ماندگار از حضور مردم در صحنه را به وجود آورد که نشان از وحدت و بصيرت ملت شهيد پرور و هميشه در صحنه ايران دارد.

رییس جمهور راهپیمایی ملت ایران در ۲۲ بهمن را زلال اقیانوس دل‌های پاک و ایمانی برشمرد و خاطر نشان کرد: ملت ایران همواره ثابت کرده که در صحنه‌های حساس پای آرمان‌های انقلاب ایستاده و از آن دفاع می کند و امسال نیز مثل همیشه همه ملت آمدند، تا همانند رودخانه‌ای عظیم پلشتی‌ها را شسته و نشان دهند با اراده و عزم خود در مسیر آبادانی، عزت و استقلال کشور تلاش خواهند کرد.

احمدی نژاد با اشاره به توانمندی‌های ملت ایران در عبور از گردنه‌های سخت و دشوار، گفت: مردم ایران در مسیر تحقق عدالت و ساختن کشور با اتکال به خداوند متعال قادر هستند هرگونه مانعی را از سر راه انقلاب اسلامی برداشته و توطئه‌های مستکبران و سلطه‌طلبان را خنثی کنند.

رییس جمهور تصریح کرد: به خاطر پایداری و عشق ملت ایران به آرمان‌های بلند الهی و امام راحل و خط نورانی ولایت وامامت و ایستادگی بی‌نظیر طی ۳۳ سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی، امروز جهان در آستانه یک بیداری گسترده قرار دارد و حرکتی سنگین از اعماق جامعه بشری در حال جوشش و حرکت است که به فضل الهی در آینده‌ای نزدیک موجب تغییر همه مناسبات یکسویه و ظالمانه جهان به نفع عدالت، توحید و رفاه و امنیت و آرامش ملت‌ها خواهد شد.

احمدي نژاد تاکيد کرد: مسوولان بايد قدرشناس ملت ايران و فرصت خدمت گزاري به آنان بوده و با عشق و محبت به مردم در مسير اعتلاي آرمانهاي انقلاب اسلامي و ساختن کشور تلاش کنند.