به گزارش افکارنیوز،مجتبی اکبری دبیرکل جامعه دانشآموختگان دانشگاه آزاد در گفتوگو با فارس، با اعلام این خبر گفت: همزمان با اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد در شورای عالی انقلاب فرهنگی، جامعه دانشآموختگان دانشگاه آزاد این موضوع را رصد کرده و بعضاً مکاتباتی با شورای عالی انقلاب فرهنگی و برخی از تشکلهای دانشجویی دانشگاه آزاد در سراسر کشور داشت.

وی افزود: هنگامی که فرهاد دانشجو به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد انتخاب شد، تعدادی از تشکل‌های دانشجویی این دانشگاه به علت تأخیر در امضا و ابلاغ حکم رئیس جدید دانشگاه آزاد با جامعه دانش‌آموختگان این دانشگاه تماس حاصل کردند.

اکبری خاطرنشان کرد: در ابتدا ۵ تشکل دانشجویی دانشگاه آزاد در این زمینه فعال بودند و در دفتر جامعه دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد تشکیل جلسه دادند و به بررسی وضعیت تغییر مدیریتی این دانشگاه پرداختند.

دبیرکل جامعه دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد تصریح کرد: در پنجمین جلسه خود با ۵ تشکیل دانشجویی دانشگاه‌آزاد به این نتیجه رسیدیم که از تمامی تشکل‌های دانشجویی این دانشگاه که از وضعیت مدیریت وقت دانشگاه آزاد گله‌مند هستند، به دور از اهداف سیاسی جلسه‌ای برگزار کنیم.

وی در ادامه گفت: در هفتمین جلسه با ۱۲۶ تشکل دانشجویی دانشگاه آزاد ارتباط برقرار کرده و جلسه‌ای برگزار کردیم.

اکبری تأکید کرد: روز ۵شنبه ۲۷ بهمن‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۲، اعضای ۱۲۶ تشکل دانشجویی دانشگاه آزاد در سراسر کشور در دفتر مرکزی جامعه دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد تشکیل جلسه دادند.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد در این جلسه اعضای ۱۲۶ تشکل دانشجویی دانشگاه آزاد از بلاتکلیفی مدیریت این دانشگاه و خسرانی که نسبت به زحمات دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه ایجاد شده، ابراز نگرانی کردند.

دبیر کل جامعه دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد تصریح کرد: در این جلسه اعضای ۱۲۶ تشکل دانشجویی دانشگاه آزاد از ریاست فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد اعلام حمایت کردند که اسامی اعضای این تشکل‌های دانشجویی قطعاً اعلام خواهد شد.

اکبری اظهار داشت: در این جلسه حتی دبیران سابق اتحادیه‌های اول، دوم و سوم دانشگاه آزاد حضور داشتند و تأکید کردند حکم رئیس جدید دانشگاه آزاد باید سریعاً امضاء و ابلاغ شود تا به ریاست سیاسی رئیس سابق دانشگاه آزاد پایان داده شود.

وی در پاسخ به این سؤال که اسامی ۱۲۶ تشکیل دانشجویی دانشگاه آزاد که از رئیس جدید این دانشگاه حمایت کرده‌اند چه زمانی اعلام خواهد شد؟ گفت: جاسبی بر حضور غیرقانونی خود در دانشگاه آزاد تأکید دارد و این در حالی است که وی دیگر رئیس دانشگاه آزاد نیست و حضورش در این دانشگاه یک اقدام مشهود غیرقانونی است.

اکبری در پایان خاطرنشان کرد: پس از اینکه جاسبی از دانشگاه آزاد رفت، اسامی اعضای ۱۲۶ تشکل دانشجویی دانشگاه آزاد اطلاعرسانی خواهد شد.