انتظار ظهور امام زمان(عج) نوید بخش عدالت است

به گزارش خبرنگارافكار نيوز به نقل از برنا از قم، در پيام آيتالله مكارم شيرازي به مناسبت فرارسيدن ايام نيمه شعبان آمده است: زادروز بزرگ منجي جهان بشريت و برافرازنده پرچم حق و عدالت حضرت مهدي ارواحنا فداه بشارتي روحپرور براي همه عاشقان و شيفتگان مكتب اوست. در جهاني كه شور و شر از در و ديوارش ميبارد و همه از ظلم و جور و ستم خسته شدهاند و رهبر و راهنمايي ميجويند انتظار و اميد ظهورش نويدبخش امن و امان و صلح و عدالت است، همه در انتظار آن نجاتدهنده بزرگ به سر ميبرند و ياد او مايه آرامش دلها و زدودن زنگار يأس و نوميدي و حركت به سوي خودسازي و فراهم ساختن زمينههاي ظهور او است.

در این پیام تاکید شده است: اضافه بر این ایام پربرکت ولادتش وسیله مؤثری برای آمادگی برای برگزار کردن هرچه بهتر مراسم صیام ماه مبارک رمضان ماه خیر و برکت، ماه تصفیه جسم و روح و ماه پاکی و قداست و قرب به خدا است. فرا رسیدن این ماه که ماه ضیافت الهی است سبب می‌شود که همگان با آب توبه دل و جان را بشویند و لباس تقوی و پرهیزگاری بر تن کنند و خود را به زیور مکارم اخلاق بیارایند و آماده حضور در آن بزم و ضیافت الهی و معنوی شوند و به این دعوت عام خداوند رحمان و رحیم که رسول گرامیش نامه دعوت آن را امضا فرموده و با حدیثشهر دعیتم فیه الی ضیافة الله مزین ساخته، لبیک گویند.

در این پیام تصریح شده است: چه زیباست سحرگاهان پرنور و شامگاهان با صفایش و چه نورانی سفره‌های افطار آمیخته با نور و صفایش که خانواده‌ها به ویژه جوانان اطراف آن حلقه زده و به ذکر خدا مشغولند. امید است این ماه بزرگ حلقه اتصالی میان همه مسلمین جهان فراهم سازد و در هر جای دنیا هستند به درگاه خدا روی آورند، و پیوند اتحادشان را محکم‌تر سازند و به فکر یتیمان و محرومان جامعه مسلمین باشند و مرهم بر زخم‌های جانکاه آنان بنهند و در پناه آن از عوامل فساد که سراسر جهان را فراگرفته خود را برکنار سازند و به هویت اسلامی خویش بازگردند و آیین محبت و دوستی را که مهم‌ترین تعلیمات اسلامی است، برپا دارند. از صمیم دل به همه شما عزیزان دعا می‌کنم و از شما التماس دعا دارم.