به گزارش افکار نیوز ، آیت الله مهدوی کنی در گفتگو با مهر در پاسخ به این سئوال که با وجود اعلام فهرست جداگانه ازسوی جبهه پایداری آیا فرصتی برای پیوستن این گروه به جبهه متحد اصولگرایان باقی مانده است، گفت: ما همیشه اعلام کرده ایم که جبهه پایداری می تواند به جبهه متحد بپیوندد.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در ادامه افزود: ما هیچ وقت نا امید نمی شویم چرا که قرآن می فرماید «لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ»

آیت الله مهدوی کنی همچنین نظرش را در خصوص فهرست جبهه متحد اصولگرایان اینگونه اظهار داشت: وقتی شورای مرکزی جبهه متحد این لیست را قبول کرده ما هم قبول می کنیم. رسم ما این است که کار جمعی را با نظر جمعی انجام دهیم و هیچ وقت نظر فردی نمی دهم.

رئیس مجلس خبرگان در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر که از وی پرسید نظر شما در باره تعدد فهرست های اصولگرایان و رقابت داخلی میان خانواده اصولگرایان چیست؟ گفت: هرکس از جبهه متحد اصولگرایان جدا شده کار بدی انجام داده است.

وی در خصوص اینکه آیا در این فرصت باقی مانده تا انتخابات امکان وحدت میان اصولگرایان است گفت: بله؛ ما با آغوش بازمی پذیریم.

آیت الله مهدوی کنی دبیر جامعه روحانیت مبارز دیروز در مراسم اولین یادواره شهید محلاتی در خصوص وحدت نیروهای انقلاب در آستانه انتخابات اظهار داشت: چند روز دیگر تا برگزاری انتخابات باقی نمانده است، و توصیه می کنم در این چند روز باقی مانده مومنین دور هم جمع شوند و زیر یک علم سینه بزنند.

دبیر جامعه روحانیت مبارز همچنین خاطر نشان کرد: اگر روحانیت را کنار بگذارید انقلاب از بین می رود و امام مکررا توصیه می کردند که به جامعه روحانیت و جامعه مدرسین احترام بگذارید در حالیکه ایشان از تمام اختلاف سلایق خبر داشتند.

مهدوی کنی با بیان اینکه اختلاف سلیقه در مقام تصمیم گیری در مجلس خوب است، گفت: افراد انقلابی اگر بخواهند در آستانه انتخابات به تخریب هم بپردازند، مردمی که در انقلاب حضور دارند و برای این انقلاب شهید داده اند دچار تزلزل می شوند.