به گزارش مهر، سید مسعود میرکاظمی سه شنبه شب در برنامه تلویزیونی پارک ملت که با حضور علی مطهری نماینده اصولگرای تهران در مجلس و عضو فهرست انتخاباتی صدای ملت و حسین فدایی دیگر نماینده اصولگرای تهران و عضو فهرست انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان از شبکه اول سینما به صورت زنده پخش میشد و با اشاره به انتخابات مجلس نهم افزود: در این انتخابات نامزدها باید برنامههای خود را اثبات کنند و نباید به هیچوجه به نفی دیگران بپردازند. به همین جهت تعدد لیستها در فضای رقابتی اشکالی ندارد. اما اگر وارد مجلس شدیم باید به مسایل کشور یک جور نگاه کنیم و نباید بر سر منافع ملی معامله کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه سال جهاد اقتصادی فقط مختص به سال ۹۰ نیست در پاسخ به این سئوال که در ۱۰ سال آینده باید چه محوری مورد توجه قرار گیرد، افزود: موضوع اقتصادی باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد ضمن آنکه باید یکپارچگی اقتصاد را رعایت کنیم. بر این اساس معتقدم در ۱۰ سال آینده باید روی یکپارچگی عوامل اقتصاد متمرکز شویم.

این نامزد انتخابات مجلس در پاسخ به این سئوال که حضور اقتصاددانان را در فهرست جبهه متحد اصولگرایان چگونه ارزیابی می‌کنید اظهار داشت: بنده علاوه بر فهرست جبهه متحد در جبهه‌‌های دیگر نیز قرار گرفتم اما تا آنجایی که می‌دانم در جبهه متحد و پایداری تعداد زیادی از افرادی قرار گرفتند که در حوزه اقتصاد، صنعت و کشاورزی تخصص دارند.

میرکاظمی همچنین با بیان اینکه مشکلات کشور به قانون و اجرا برمی‌گردد، افزود: البته تا زمانی که پرچم جمهوری اسلامی ایران برافراشته شده است دشمنی دشمنان ادامه دارد اما باید در حوزه‌های قانون و اجرا موارد را به صورت جدی دنبال کنیم. در همین جا باید مثالی بیاورم در سالی که با خشکسالی روبرو بودیم موضوع خرید گندم را در مجلس مطرح کردیم اما مجلس لجبازی کرد و ما به مقام معظم رهبری متوسل شدیم به طوری که ستاد بحران تشکیل دادیم.

عضو مشترک دو فهرست جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری گفت: باید تعریفی از اصولگرایی ارایه دهیم، اصولگرایی چیست؟ نمی‌شود به اسم و به نام اصولگرایی با برنامه های دولت مخالفت کرد، تعریف اصولگرایی لازم است.

این نامزد انتخابات مجلس با بیان اینکه نمی‌توانیم زحمات مدیران اجرایی را نادیده بگیریم در عین حال افزود: برنامه‌ها متراکم است و آن یکپارچگی باید که در نظر گرفته شود لحاظ نمی‌شود به همین جهت باید به این نکته توجه کرد که نباید به اهداف متعالی آسیبی وارد شود.

میرکاظمی با توجه به اجرای دقیق قانون افزود: در همین اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها پسروی کرده‌ایم و می‌توانستیم بهتر اجرا کنیم.

وی گفت: البته نگاه‌ها متفاوت است و این نگاه‌های متفاوت به عملکرد دولت باعثشده است تا جبهه‌های متعددی تشکیل شوند اما بر این باورم که باید در مسایل کلان کشور همه با هم همفکری کنیم تا مشکلات حل شود. همچنین باید برداشت‌ها به نحوه عملکرد دولت و مسئولان منصفانه، با بصیرت و با گفتمان ارزشی مطرح شود.

بنا بر این گزارش دراین برنامه علی مطهری عضو موسس جبهه صدای ملت و حسین فدایی عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان نیز به تشریح دیدگاهها و برنامههای خود در انتخابات مجلس نهم پرداختند.