رقابت اصولگرایان؛ جنگ قدرت و تخریب از نظر مردم

به گزارش افکار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان، علیرضا زاکانی رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان در اولین گردهمایی سراسری نامزدهای ‏جبهه متحد اصولگرایان اظهار داشت: این جبهه با احترام به هوشمندی ملت ایران، معتقد است دوره کلی گویی و شعارهای بدون پشتوانه کارشناسی گذشته است و همه نیروهای در کنار هم باید با برنامه در جهت پیشرفت ایران اسلامی گام بردارند. این دوره، دوره رقابت برنامه هاست نه نامها و گروهها.
وی افزود: رقابت در راستای پیشرفت کشور، نمی تواند با سیاه نمایی گذشته و نادیده گرفتن تلاشهای انجام شده و نفی و تخریب دیگران رقابتی سودمند باشد و ملت ما تجربه اینگونه رقابتها را دارد. جبهه متحد اصولگرایان با آسیب شناسی مجالس گذشته و برنامه ریزی برای مجلسی در تراز انقلاب اسلامی و با توجه به شان قانون گذاری و نظارتی مجلس نامزدهایی اصولگرا، کارآمد و مقبول را به افکار عمومی معرفی کرده است.

زاکانی با اشاره به شکل گیری این جبهه افزود: به همت حضرات آیات مهدوی کنی و یزدی و با حمایت ‏جامعتین سازوکار وحدت اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم شکل گرفت و این سازوکار بر اساس وحدت آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به حفظ وحدت و اتحاد در بین نیروهای انقلاب افزود: امام خمینی(ره) فرموده بودند بزرگترین آرزو پس از ‏پیروزی انقلاب، ایجاد وحدت است و امیدواریم با این وحدتی که شکل گرفته است شاهد تشکیل مجلسی کارآمد باشیم.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه ساختار جبهه متحد در تمامی استان ها شکل گرفته است، افزود: ‏دوستان تمام تلاش خود را در استان ها به کار بسته اند تا بر اساس این سازوکار فعالیت کنند که در اکثریت حوزه ها به توافق رسیده ایم.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی افزود: جامعه اسلامی محقق نخواهد شد الا اینکه گفتمان ناب اسلامی در آن به ‏صورت جدی دنبال شود و این گفتمان را در حال حاضر اصولگرایان در انتخابات دنبال می کنند، و باید از این ‏فرصت طلایی که پیش آمده به نحو احسن استفاده کنیم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشارکت گسترده مردم در انتخابات افزود: همه باید تلاش کنیم تا رونق انتخاباتی با رقابت سالم شکل بگیرد تا بدین وسیله شاهد مشارکت گسترده مردم در انتخابات باشیم.

وی افزود: ما تمام تلاش خود را به کار بستیم تا وحدت اصولگرایان حفظ شود و در این راستا باید از حضور حضرات آیات مهدوی کنی و محمد یزدی تشکر کنم که تلاش زیادی را برای به ثمر رسیدن وحدت اصولگرایان به کار بستند.

وی تاکید کرد: در صورت رقابت در بین اصولگرایان این رقابت در نزد مردم به جنگ قدرت و تخریب تعبیر خواهد شد و گفتمان اصولگرایی که نمایندگی آن را به برعهده داریم زیر سوال می رود.

زاکانی با اشاره به معرفی نامزدهای این جبهه در انتخابات مجلس نهم افزود: تمام همت و تلاش خود را بر این نهاده ایم که مجلس نهم، مجلسی ولایت مدار، کارآمد، تحول گرا و در خدمت مردم باشد بتواند نسبت به همه مجالس گذشته کارآمدی خود را بیش از پیش نشان دهد.