به گزارش شبكه العالم، سلمان رشدي با وجود تقديم يك انگشتر الماس ۷ قيراطي به ميشل باريش، با مخالفت او مواجه شد.
روزنامه «تایمز آو ایندیا» با انتشار این خبر نوشت: رشدی تاکنون ۴ ازدواج ناکام داشته که آخرین مورد آن یک ستاره تلویزیونی بود.
رشدی، نویسنده هندی الاصل تبعه انگلستان است که پس از نوشتن کتاب توهین آمیز آیات شیطانی، با موج خشم ملتهای اسلامی مواجه و مجبور شد به زندگی مخفیانه روی بیاورد.
یادآور می شود آذرماه گذشته نیز روزنامه انگلیسی دیلی میل از هرزگی و رسوایی های اخلاقی رشدی خبر داده بود.
روزنامه انگلیسی دیلی میل در این زمینه به ۴ بار ازدواج سلمان رشدی با برخی مدل های انگلیسی اشاره کرد و از افشای روابط دختری ۳۰ ساله با نامبرده در فضای اینترنت خبر داده بود. «دوراح رز» در صفحه فیس بوک خود ضمن انتشار برخی پیام های مبتذل مبادله شده میان وی و رشدی، از تهدید شدن دراین باره توسط رشدی خبر داد.
به گزارش ديلي ميل، سلمان رشدي كه عمده شهرتش را نه به دليل نويسندگي بلكه به دليل داشتن روابط غير اخلاقي و داستان هايي كه پيرامون زندگي شخصي اش وجود دارد به دست آورده، اخيرا پس از داشتن روابط غيراخلاقي با يك دختر جوان كه به دليل روابط غيراخلاقي با مردان شهره است، با وي درگيري لفظي پيدا كرده است. رشدي ۶۴ ساله پس از آن كه با دوراح رز قرار گذاشت و با وي پيام هاي غيراخلاقي رد و بدل كرد، اكنون با وي دچار مشكلاتي شده و اين مشكلات حتي منجر به بروز جنگ لفظي ميان دو طرف شده است. اين در حالي است كه اين جنگ لفظي حتي به رسانه ها نيز كشيده شده است.رز از رشدي به عنوان انساني بي ادب كه چندين بار نامه خشونت آميز ارسال كرده ياد مي كند.