به گزارش افکارنیوز به نقل از ایلنا، مرتضی آقا تهرانی شب گذشته در میان نمازگزاران مسجد موسی بن جعفر طی سخنانی گفت: این بار نیز تصمیم نداشتم بیایم برخی از اساتید گفتند برو اما دلم میخواهد رای نیاورم و انشاء الله به کلاس درس اخلاق خود در قم بازگردم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه طبق احساس وظیفه به مجلس آمده است گفت: چیزی در این میان گیر ما نمی‌آید جز اینکه این وظیفه خطر دارد یعنی چنانچه رای بیاوریم نماینده ۸۰ میلیون انسان و مدیون تمام کسانی هستیم که به ما رای داده‌اند. به همین دلیل اصراری به نمایندگی ندارم دفعه قبل نیز من به قم رفته و در آنجا رای دادم تا در تهران به خود رای ندهم.

فرد دیگری دلیل اینکه چرا اسم برخی از نمایندگان در لیست‌های متفاوت مشترک است و اسم آقا تهرانی نیز در لیست دیگری قرار گرفته دلیل این امر را پرسید که وی پاسخ داد: برای اینکه اسمم در لیست‌های دیگری باشد نه چیزی داده‌ام و نه چیزی گرفته‌ام بلکه شاید به دلیل یکسان بودن نگاه‌ها و خط مشی‌ها است.

سوال دیگری در رابطه با داراییهای شخصی آقا تهرانی مطرح شد که وی با اشاره به خانه خود در شهر قم و عدم علاقهاش به خرید املاک و باغ گفت: اساسا من نیازی به مال و اموال زیاد نداشته و ندارم زیرا معتقدم آخوندها را خدا اداره میکند اگر گاهی هدایایی هم به نمایندگان دادهاند من نگرفتهام و به دنبال آن نیز نرفتهام.