به گزارش افکارنیوز به نقل از کیهان ،نويسنده نامه منتشره در سايت كلمه مجدداً مدعي داشتن دغدغه براي اسلام شده و ضمن كنار هم گذاشتن چند آيه از قرآن كريم، كيهان را متهم به بي اخلاقي و تجسس و تهمت زدن كرد و در پايان هم به كلام حضرت امام استناد كرده مبني بر اينكه نگذاريد اين انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد.

وی همچنین نوشته است: «شما در نوشته خود به خط زدن کلمه اسلام از تابلوی جمهوری اسلامی اشاره و این کار را منتسب به نگارندگان نامه کردید. سؤال این است که چه دلیل و مدرکی دارید که جوانان احزاب اصلاح طلب دست به چنین کاری زده اند؟ احزاب اصلاح طلب گروه هایی با تابلو و شناسنامه هستند. اصلاح در چارچوب نظام جمهوری اسلامی خواست ماست».

كيهان مايل است نويسنده نامه جعلي به اين سؤال ها جواب دهد: ۱- چرا عنوان جمعي از جوانان اصلاح طلب به شاخه هاي جوانان احزاب اصلاح طلب تغيير يافت؟ و اين دومي يعني دقيقاً چه كساني؟ ۲- آيا شما موافق خط كشيدن روي نام اسلام بوديد يا مخالف آن؟ اگر جرأت داريد با مؤتلفان تروريست و سلطنت طلب و ماركسيست و فدايي خلق- مستحضر هستيد كه! جلسه اخير با سران گروهك- مرزبندي كنيد، علناً عليه اين موضوع اعلام موضع كنيد. ۳- اطلاع از خيانت هاي نفاق جديد مگر تجسس مي خواهد؟ از روز قدس تا ۱۳ آبان، ۱۶ آذر و ۶ دي (عاشوراي) سال ۱۳۸۸، اراذل و اوباش وابسته به گروهك. ماهيت خود را بيشتر لو دادند و ضمن اعلام دوستي با اسرائيل، به امام خميني(ره) و ولايت فقيه و سرانجام امام حسين(ع) جسارت كردند. بدتر از همه بزرگ شما همان حرمت شكنان را مردمان خداجو معرفي كرد. باز هم مي گوييد شناسنامه دار و خواستار اصلاح در چارچوب قانون اساسي هستيد؟ ۴- شما كه از خارج كشور شهامت موضع گيري با اسم و امضا و تصوير روشن خود را نداريد، چه توقعي داريد كه كساني بازيچه شما شوند؟! ۵- مي شود توضيح بفرماييد كه آقاي رجب مزروعي وقتي به بروكسل رفت، چگونه توانست يك تنه بيانيه هايي با امضاي حزب مشاركت و سازمان مجاهدين (انقلاب) صادر كند؟