به گزارش افکار نیوز به نقل از سایت خبری محدوده، سید محمد خاتمی پس از شرکت مخفیانه در انتخابات مجلس نهم در جلسه ای که با برخی مشاورین و نزدیکان خود داشته است اظهارات بسیار قابل تاملی داشته است و به شدت نسبت به عملکرد اصلاح طلبان انتقاد داشته است.

خاتمی در این جلسه گقت: " مشکلات ما از این مشاورین عزیز است چرا من باید جواب نتیجه راهنمایی های شما را بدهم مدام هزینه داده ام با فشار شما عدم شرکت در انتخابات را مطرح کردم آقایان در زندان و بیرون مرزها ما را تا تحریم پیش بردند مرا به سازشکاری متهم کردند چه می خواستید بکنید که نکردید بعد می گویند برو یواشکی رای بده حالا فحش می دهید. "

وی افزود: " اگر ۲ تا از این پیر مردها و پیرزن ها که رفتند رای دادن مشاور ما باشند والله بهتر است. ما با چه سازی باید بسازیم خدا عالم است. مثال ما مانند روی اره نشستن است نه راه پیش داریم نه را پس! "

خاتمی در ادامه این جلسه با انتقاد از دیگر سران فتنه ۸۸ اظهار داشت: " موسوی و کروبی با ما چه کردند؟ تا کجا باید به خاطر آنها هزینه بدهیم؟ دوستان بنشینند فکر اساسی کنیم دیدید در این انتخابات هم برآورد درست نداشتیم و به خطا رفتیم بابا جان سبز مرد اصلاحات را دریابید.

وی گفت:"چاره ای جز برگشت نداریم رای بهتر است یا برویم بگویم ... غلط کردیم . مردم نظامی را که پایش خون دادن ول نمی کنند و به دوستان لس آنجلسی و ما بچسبند . مرا مجبور نکنید باز حرفهای نخ نما شده بزنم."