به گزارش افکارنیوز به نقل از سایت اوباما، اعضای سازمان تروریستی مجاهدین خلق موسوم به منافقین که چندی پیش و پس از سالها مجبور به ترک پادگان اشرف شدهاند، به محض ورود به "لیبرتی" به عنوان محل اسکان موقت جدید خود، مجبور به پاک کردن زمینهای مملو از فاضلاب شدند.

براساس گزارشی که سایت همبستگی ملی به عنوان ارگان سازمان منافقین منتشر کرده است، در تاریخ ۴ اسفند، لوله اصلی فاضلاب پادگان لیبرتی که پیش از این محل اسکان سربازان آمریکایی در عراق بوده، ترکیده و بخش اعظم این پادگان را مدفوع سربازان آمریکایی برداشته است.



براساس این گزارش، بعد از گذشت زمان زیادی، اعضای سازمان مجاهدین موفق شدند که طی " یک همکاری دست جمعی " با استفاده از کیسه‌های شن جلوی نفوذ فاضلاب به اتاق‌ها را بگیرند!


‎‌یکی از وبلاگ‌های جریان اپوزیسیون موسوم به ارتش سبز نیز با انتشار تصویری، مریم رجوی سرکرده این گروه تروریستی را در حال بررسی لوله‌های ترکیده فاضلاب در برابر اعضای سازمان نشان داده است.



سازمان مجاهدین که این روزها نام خود را به شورای ملی مقاومت تغییر داده و به رغم ترور بیش از ۱۷ هزار نفر از مقامات و شهروندان ایرانی، منتظر است آمریکا نام این گروه را از لیست گروه‌های تروریستی خارج کند، اجازه نمی‌دهد اعضای پشیمان این گروه، از سازمان جدا شوند و پس از ده‌ها سال به آغوش خانواده‌های خود برگردند.

منافقین پس از سالها اقامت دردسرساز در پادگان اشرف و فعالیت علیه دولتهای عراق و ایران، سرانجام پس از اقدامات حقوقی و بینالمللی دولت عراق، از این پادگان اخراج شدند. این گروه تروریستی تا زمان مشخص شدن کشور جدیدی برای اقامت که ممکن است اردن یا عربستان باشد، باید در لیبرتی منتظر بمانند.