مردم میان نظام و رفتار مسئولان تفاوت قائل اند

سرویس سیاسی افکار نیوز - پرویز سروری گفت:مردم نظام را از گوشت و پوست خود می دانند و میان نظام و رفتار مسئولان تفاوت قائل هستند.
پرویز سروری نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در گفتگو با خبرنگار افکار نیوز، با اشاره به ادعای اخیر محافل اطلاعاتی رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه ایران در کره شمالی بمب اتمی آزمایش کرده است، اظهار داشت: اسرائیلی ها تلاش می کنند با مدیریت رسانه ای به پروژه ایران هراسی خود دامن بزنند تا از این طریق اجازه ندهند مسئله تخریب وجه جمهوری اسلامی ایران از بار رسانه ای تخلیه شود

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر اینکه اسرائیل در یک پروسه تعریف شده با القای دروغ به محافل بین المللی قصد انحراف این محافل را از فعالیت های هسته ای خود دارد، گفت: دلیلی برای اینکه جمهوری اسلامی در کره شمالی آزمایش بمب اتمی انجام دهد وجود ندارد و ایران بارها اعلام کرده که در دکترین دفاعی خود جایگاهی را برای بمب هسته ای تعریف نکرده است.

این کاندیدای اصولگرای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بمب اتمی در اعتقادات و مفاهیم دینی ملت ایران جایگاهی ندارد واساسا نیازی هم به وجود چنین سلاح های مخرب و ضد بشری نیست و ایران این سلاح ها را تهدیدی برای بشریت می داند چرا که نظام جمهوری اسلامی برپایه عدالت بنا شده و به اندیشه الهی وصل است.

سروری با تاکید بر اینکه اقدامات اسرائیل برای مردم دنیا کسل کننده شده است، افزود: اسرائیلی که خود دارای چندین بمب اتمی است و به عنوان اصلی ترین دشمن بشریت تنش آفرین محافل جهانی است چگونه اکنون دایه دار جهان عاری از بمب اتمی شده و با وجود اینکه خود از تولید کنندگان اصلی بمب اتمی است ایران را متهم به آزمایش بمب اتمی می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اسرائیل و آمریکا بیشترین تنش ها را در جهان ایجاد کرده اند، گفت: اسرائیل برای سرپوش گذاشتن بر توسعه فعالیت های هسته ای خود اتهاماتی را علیه دیگر کشورها مطرح می کند تا از این طریق افکار عموم یجهان را از فعالیت های ضد بشری خود منحرف کند.

سروری با اشاره به اینکه آیت الله مهدوی کنی سخن بسیار هوشمندانه مبنی بر اینکه مردم با وجود مشکلاتی در زندگی خود از همراهی نظام جا نماندند، اظهار داشت: نباید مسئولان به اشتباه بیفتند و گمان کنند که همراهی و مشارکت گسترده مردم در انتخابات به معنای تایید عملکرد مسئولان بوده و دیگر مردم به اقدامات آنان توجه نمی کنند.

عضو جبهه متحد اصولگرایان ادامه داد: مردم نظام را از پوست و گوشت خود می دانند و میان رفتار مسئولان با نظام تفاوت قائل اند لذا گاهی اوقات شاهد عملکرد های اشتباه هستیم و مجلس باید تمرکز خود را بر حل مشکلات مردم قرار دهد.

سروری با اشاره به وجود گرانی و مشکلاتی در حوزه اشتغال، مسکن و..در پایان خاطر نشان کرد:مجلس باید به حل معظلات همت گمارد و به افزایش ضریب رفاه عمومی با تصویب قانون کمک کند.