به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس، یازدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری دوره چهارم دقایقی پیش با صدور بیانیهای به کار خود پایان داد.

بر اساس این گزارش آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری در اختتامیه این اجلاس با تاکید بر اینکه ما باید همواره یاد و خاطره امام راحل را در ذهن خود زنده نگه داریم، گفت: امام خمینی نه تنها در یاد مسلمانان بلکه برای غیر مسلمانان و ملت‌های آزاده نیز گرامی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مشکینی رئیس سابق مجلس خبرگان رهبری از خداوند متعالی برای ایشان علو درجات را خواستار شد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از اعضای خبرگان رهبری به دلیل حضور فعال در جلسات خبرگان از عدم حضور برخی از آنها در جلسات کمیسیون‌ها گلایه‌ کرد و از آنها خواست دستاورد جلسات مجلس خبرگان را به اطلاع علما و مردم شهرشان برسانند.

وی در ادامه برای آیات قره‌باغی، گیلانی، طاهری خرم آبادی، کرامت الله حسینی و معصومی که به دلیل بیماری در جلسه مجلس خبرگان حضور نیافته بودند از خداوند متعالی شفاء عاجل را خواستار شد.

آیت الله مهدوی کنی در پایان گفت: اعضای مجلس خبرگان رهبری فردا پنج شنبه بعد از زیارت مرقد امام راحل به دیدار مقام معظم رهبری خواهند رفت.