آمریکا مذاکره را برای مذاکره می‌خواهد

سید کمال سجادی عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری، با اشاره به گمانه‌زنی‌ها برای مذاکره دو رئیس‌جمهور ایران و آمریکا اظهار کرد: تمامی نظرات و تحلیل‌های ما تابع مواضع رهبری است و ایشان در مورد مذارکره با آمریکا موضع صریح و روشنی اعلام کرند.

اخبار سیاسی- فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه آمریکا مذاکره را برای مذاکره می‌خواهد، ادامه داد: ایالات متحده آمریکا اگر به دنبال انتفاع ایران بود برجام را به عنوان یک توافقنامه بین‌المللی و جامع را پاره نمی‌کرد، هیچ منطقی در مذاکره با کشوری که رفتارش خصمانه است و دشمنی‌اش تداوم دارد نیست.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه آمریکا یک کشور عهدشکن است، گفت: رهبری مذاکره با آمریکا را توسط گزاره‌های مختلف رد کردند، دولت و وزیر خارجه باید پاسخگوی حرف‌هایشان باشند و بگویند که در قبال چه چیزی می‌خواهند مذاکره کنند.

او افزود: هدف آمریکا از مذاکره این است که با انتشار عکس مذاکرات انفعال جمهوری اسلامی ایران را نشان دهد، از این سو معتقدم مذاکره با وجود تحریم آمریکا در شأن جمهوری اسلامی نیست، مذاکره با ایالات متحده نه‌تنها منفعت ندارد، بلکه مضر است.

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه ایران پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: ما در موضع ضعف قرار نداریم، جمهوری اسلامی مانند رژیم‌های گذشته نیست که در مقابل انگلیس و آمریکا کوتاه بیاید یا زیر بلیط آنها قرار گیرد.

سجادی خاطرنشان کرد: انگلیس در مسئله کشتی‌ها تصور نمی‌کرد که کشتی‌هایش با همه اسکورتی که داشتند توسط ایران توقیف شود، پیام این اقدام اقتدار ایران درمقابل بیگانگان و کشورهای عربی بود، آیا در این شرایط مذاکره به صلاح است؟ معتقدم هیچ خیر و صلاحی در مذاکره نیست.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه هدف آمریکایی‌ها از مذاکره، مطرح کردن مسائلی همچون قدرت موشکی و حضور منطقه‌ای ایران است، گفت: آمریکا می‌خواهد حتی با زبان دیپلماسی هم به ما زور بگوید، در برجام آمریکایی‌ها خارج شدند و اروپایی‌ها هم خلف وعده کردند، از این سو نمی‌توان چیزی که تجربه شده را دوباره تجربه کرد، از سوی دیگر مواضع رهبری چیزی نیست که از آن مذاکره دربیاید.