به گزارش افکارنیوز به نقل از ایلنا: محمود احمدینژاد امروز در جمع مردم ساوجبلاغ با اشاره به لزوم توجه به بحث مسکن گفت: به دنبال آن هستیم که تا پایان فعالیتهای دولت دهم کسانی که نیازمند مسکن هستند بدون مسکن نمانند.

احمدی‌نژاد در ادامه سفر استانی خود به استان البرز دقایق پیش وارد شهرستان ساوجبلاغ و شهر هشتگرد شد و در جمع تعدادی از مردم هشتگرد گفت: هدف اصلی ما باید ساخت ایران باشد و هیچ امری مهم‌تر از ساخت ایران نیست. برخورد دشمنان و همه طراحی‌ها برای این است تا حرکت شتابان ایران به سمت پیشرفت کند شود.

رئیس جمهور ادامه داد: امروز عزت ایران، عزت توحید است لذا باید ایران پیشرفت کند، رئیس جمهور با اشاره به تصویب سه برنامه اصلی با هدف رفع مشکلات جاری مردم گفت: بسیج همه امکانات کشور برای ایجاد اشتغال و ریشه کن کردن بیکاری با یک طرح ضربتی از اولویت‌های اول ماست. برنامه دوم ما توجه به مسکن نیازمندان است هر چند برنامه مسکن مهر به خوبی پیش می‌رود اما همه مردم تحت پوشش نیستند و ما مصمم هستیم تا پایان دولت دهم به گونه‌ای شود که در هیچ نقطه‌ای از کشور کسی که نیازمند مسکن است بدون مسکن نباشد.

وی با اشاره به اجرای هدفمندی یارانه‌ها در گام اول گفت: یکی از اهداف این طرح صرفه جویی در مصرف فرآورده‌های نفتی بود که این امر انجام شد و امروز ۱۶ میلیارد دلار صرفه جویی مصرف فرآورده‌های نفتی در صندوق توسعه ملی ذخیره شده است.

رئیس جمهور ادامه داد: آن کسانی که با عدالت مشکل دارند با اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها مخالف بودند و لذا علیه این طرح تبلیغات زیادی مطرح کردند. اما باید بگویم مراحل بعدی طرح با قدرت اجرا می‌شود و حق مردم بدون واسطه در جیب خودشان خواهد بود.

رئیس جمهور با اشاره به مصوبات سفرهای قبلی گفت: ۱۱۰ مصوبه در سفر قبلی به ساوجبلاغ تصویب شد که ۳۵ مصوبه اجرا شده، ۳۰ مصوبه در دست اجراست و ۴۵ مصوبه تاکنون شروع نشده است و به دنبال بررسی علت اجرا نشدن آنها هستیم. ما به دنبال آن هستیم تا پایان دولت دهم همه قول های دولت اجرایی شود.