گزارش احمد شهید هیچ اعتباری ندارد

به گزارش افکارنیوز، سیداحمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتوگو با فارس، با اشاره به گزارش احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر در ایران، اظهار داشت: گزارش احمد شهید گزارش نخنما شده و کهنهای است که ۳۳ سال مجامع استکباری؛ جمهوری اسلامی ایران را به آن متهم میکنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آمریکا، رژیم اسراییل و انگلیس ناقضان اصلی حقوق بشر در جهان هستند، تصریح کرد: وقتی یک نفر از کنگره آمریکا به صراحت می‌گوید که باید یک مسئول نظامی ایران را ترور کرد معنای این سخن جز حمایت از تروریسم چیز دیگری نیست.

وی ادامه داد: وقتی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدام دم از ترور مخالفان می‌زند آیا این نقض حقوق بشر نیست؟ وقتی مسئولان این نظام‌ها با جنبش ۹۹ درصدی وحشیانه برخورد و چادر اسکان آنها را به آتش می‌کشند و معترضان را مضروب و مجروح و به زندان می‌اندازند آیا این نقض حقوق بشر نیست؟

آیت‌الله خاتمی با تأکید بر اینکه تمام اتهام‌های نخ‌نما شده احمد شهید دیکته شده مخالفان نظام است و گویا آنها این گزارش را نوشته‌اند، یادآور شد: ۳۳ سال است نظام سلطه این اتهامات نادرست و این چنینی را برای سیاه نمایی از کشورمان تکرار می‌کنند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه گزارش احمد شهید دقیقاً دخالت نابه جا در یک کشور مستقل است؛خاطرنشان کرد: سازمانهای بینالمللی حق دخالت در قوانین دیگر کشورها را ندارند، بر این اساس این گزارش از هیچ اعتباری برخوردار نیست.