به گزارش فارس، غلامحسین مسعودیریحان نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در اخطاری با استناد به اصول ۸۸ و ۱۲۳ قانون اساسی و پس از بررسی طرح سوال از رئیس جمهور در صحن علنی، اظهار داشت: واقعا پاسخهای آقای رئیس جمهور به سوالات برای مردم و مجلس قانعکننده نبود.

وی از لاریجانی در خصوص قانع کننده بودن یا نبودن پاسخ‌های احمدی‌نژاد درخصوص پرسش‌ها سوال کرد که لاریجانی نیز پاسخ داد: طبق آیین‌نامه داخلی مجلس ما برای قضاوت در این زمینه وظیفه‌ای نداریم و لزومی ندارد که قضاوت کنیم.

مسعودی ریحان با تاکید بر اینکه قضاوت در این زمینه لازم است، گفت: روشن است که مسئول اجرای این امور کیست، از شما آقای لاریجانی انتظار بود وقتی رئیس جمهور می‌گوید تمام قوانین در کشور اجرایی می‌شود، می‌گفتید چه قوانینی را اجرا نکرده‌اند و شما به قوه قضاییه فرستادید و یا چند قانون را آقای رئیس جمهور ابلاغ نکرده و رئیس مجلس اقدام به ابلاغ آنان کرده است.

نماینده اهر و هریس در خانه ملت در بخش دیگری از سخنانش گفت: ‌ باید دید مردم عادی و مسئولان پایه، قوانین را اجرای می‌کنند یا نه و باید دانست که اگر قانون اجرا نشود و رئیس جمهور خود را ملزم به اجرای قانون نداند، در کشور هیاهو ایجاد می‌شود.

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر نماینده اهر و هریس گفت: طبق آییننامه داخلی مجلس ما وظیفهای برای قضاوت در این زمینه نداریم.