تصویب طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها در کمیسیون اجتماعی

علی ساری، نماینده مردم خوزستان و اهواز و نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: دستور اول امروز کمیسیون اجتماعی درباره گزارش سازمان بهزیستی کشور بود که با حضور رئیس این سازمان انجام شد و افزون بر این، گزارشی درباره آخرین وضعیت و اقدامات سازمان بهزیستی کشور نیز ارائه دادند.

اخبار سیاسی- او  افزود: دستور دوم جلسه امروز کمیسیون اجتماعی بررسی طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها بود که با اکثریت آراء به تصویب کمیسیون رسید و دستور سوم نیز مربوط به اصلاح ماده ۶۱ قانون مدیریت خدمات کشوری در خصوص فرزندان جانبازان و ایثارگران بالای ۲۵ درصد بود.

ساری با اشاره به اصلاح ماده ۶۱ قانون مدیریت خدمات کشوری توضیح داد: فرزندان جانبازان بالای ۲۵ درصد که تا پیش از زمان تصویب قانون ماموریت آموزشی گرفتند، ماموریتشان به قوت خود باقی است؛ اما ماموریت کسانی که در طول گذراندن این دوره بوده‌اند، لغو می‌شود.

نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها در کمیسیون اجتماعی، توضیح داد: امروز این طرح در کمیسیون تصویب شد و پس از تایید در صحن، به شورای نگهبان ارجاع داده خواهد شد و پس از آن اجرا می‌شود.

او درباره حدود زمانی اجرایی شدن طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها گفت: نمی‌توانم زمان دقیقی را تعیین کنم، زیرا این موضوع بستگی به نوبت طرح این مصوبه در صحن مجلس و شورای نگهبان دارد.