به گزارش کیهان ، همسر آيت الله خزعلي و مادر مهدي خزعلي با يادآوري برخي از فرازهاي نامه عروس منتظري و دلسوزي هاي او براي مهدي خزعلي و مادرش، با لحن و ادبياتي حماسي به كاسب كاري و سوء استفاده هاي جريان ضد انقلاب پاسخ داده است.
در ابتدای این نامه آمده است: نامه جنابعالی خطاب به اینجانب از طریق سایت های بیگانه واصل گردید. مسلما ادب چیز دیگری حکم می کرد. در این نامه خاطرات خوش ایام انقلاب و بهمن ۵۷ و روزهای حماسی قبل از آن و ایام شهادت فرزندم حسین را یادآوری کرده بودید و از شرکت خویش در مراسم شهادت فرزندم ذکر به میان آورده بودید، اگر در آن مراسم حضور داشتید حتما حال و هوای بنده و خانواده ما را به یاد دارید و لابد به خاطر دارید که خواهر شهید خطابه ای علیه شاه ایراد نمود و از ایستادگی در برابر او و پیروی از حسین زمان سخن گفت که این نوار در دوران انقلاب با عنوان «پیام خواهر شهید» منتشر شد؛ جا دارد که بدانید هنوز من و فرزندانم بر همان پیمان استوار و در تبعیت از حسین زمان و رهبر فرزانه انقلاب، ذره ای تردید روا نمی داریم چرا که استواری بر راه و نلغزیدن را از شروع حرکت مهم تر و دشوارتر می دانیم.
و اگر یکی از ۹ فرزندم(مهدی) با وسوسه شیاطین داخل و خارج دچار لغزش و برخی توهمات گردیده، روز و شب برای هدایت و بازگشتش دعا می کنم.
در بخش دیگری از این نامه آمده است: از بنده خواسته اید با توجه به موقعیتی که دارم برای فرزندم کاری انجام دهم؛ اگر موقعیتی را خداوند به بنده عطا کرده بخاطر این ملت، رهبر بزرگوارش و خون شهیدان است و آنرا جز برای ارزش های این انقلاب عظیم هزینه نخواهم کرد، بحمدلله چه در منزل پدر بزرگوار روحانی ام و چه درخانه همسر مجاهدم پای مکتبی و آموزش دینی قرار گرفته ام که در مکتب مولایم علی(ع) می فرماید هیچ عاطفه ای حتی مادری را در برابر عظمت رحمت دین الهی قرار ندهم و ایمانم را با آن معامله نکنم.
خانم طاهره کلباسی در پایان تاکید کرده است: باید بدانید اینجانب با دلی پرخون از آنان که در پی صید طعمه های چرب برای دشمنان دیرینه و آشکار این مملکت هستند و فرزند مرا وسیله مطامع خویش قرار داده اند و خود در سایه نشسته اند؛ برای هدایت، بازگشت و بصیرت فرزندم دعا می کنم وبارها بنده و پدرش به او اعلام نموده ایم که در صورتی از او رضایت داریم که شیوه خویش را اصلاح نماید و به رهبر عزیزم و نایب امام زمانم اعلام می کنم که در مسیر اطاعت از شما و در پاسداشت چنین نعمت بی نظیر الهی که خدا نصیب این امت نموده شاکر و خدمت گزارم.