به گزارش افکارنیوز به نقل ازخبرگزاری دانشجو، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه‌نصیر الدین طوسی گفت: اگر قوه قضائیه درباره پرونده کهریزک با جدیت وارد میدان می‌شد این ذهنیت برای مردم به وجود نمی‌آمد که مرتضوی در این انتصاب جایزه پرونده کهریزک را گرفته است.

مصطفی مستاجران در واکنش به انتصاب سعید مرتضوی به عنوان رئیس صندوق تامین اجتماعی کشور گفت: بعد از اتفاقات کهریزک و عملکرد قوه قضائیه نسبت به برخورد با متهمان اصلی آن حواشی به وجود آمد که سعید مرتضوی نیز از این حواشی دور نبود.

وی افزود: عملکرد قوه قضائیه در پرونده کهریزک موجب شد که برخی مسئولان سوءاستفاده کرده و مرتضوی را در پست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار دهند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ادامه داد: اگر قوه قضائیه تکلیف پرونده کهریزک و متهمان اصلی آن را مشخص می‌کرد تا حساسیت در این زمینه بالا نرود این ذهنیت برای مردم به وجود نمی‌آمد که مرتضوی به عنوان جایزه عملکرد خود در ماجرای کهریزک به عنوان رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و بعد از آن به عنوان رئیس صندوق تامین اجتماعی منصوب شده است.

مستاجران با اشاره به اینکه برخی معتقدند که در این اقدام دولت حتما مصالحی وجود دارد، گفت: از نظر ما این مصالح تمام شده و در کشور تنها یک نفر مصالح نظام را مشخص می‌کند بنابراین نباید قوه قضائیه با مصلحت‌اندیشی خود برخی را محاکمه نکند و قوه مجریه نیز با مصلحت‌اندیشی به برخی پست‌ها و مسئولیت‌های خاص بدهد.

وی افزود: این انتصاب از جانب جنبش دانشجویی غیر قابل قبول است اما باید در نظر داشت که در واکنش به این اتفاق نباید عمل نسنجیده دیگری انجام شود تا از قبل آن اختلاف بین قوا دامن بخورد در حقیقت نباید یک شب استیضاح وزیر از سوی نمایندگان مجلس کلید بخورد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی عنوان کرد: ‌ اهمال‌کاری قوه قضائیه در رسیدگی به پرونده‌های مهم مانند پرونده کهریزک که سعید مرتضوی یکی از متهمان اصلی آن بود و یا پرونده فائزه هاشمی و از سوی دیگر پیگیری پرونده برخی دلسوزان که زبان به برخی انتقادها باز کردند در محاکم قضایی عادلانه نیست.

مستاجران درباره فروش سوالات کنکور آزاد از سوی مرتضوی گفت: کنکور آن هم کنکور دانشگاه آزاد آزمونی است که اقشار مختلف مردم حتی از نان شب خود می گذرند تا فرزندان‌شان در این دانشگاه تحصیل کنند بنابراین فروش سوالات آن از سوی چنین فردی هم خیانت به مردم و هم خیانت به کشور است.