" نه بزرگ " بحرین، به اشغالگران سعودی

به گزارش افکار نیوز به نقل از العالم، تظاهر کنندگان ضمن تاکید بر مطالبات سیاسی خود، سرکوبگری های رژیم آل خلیفه و ادامه اشغال کشورشان توسط نظامیان آل سعود را محکوم کردند.

مردم بحرین درشهر " مقابه " پس از سر دادن شعار برای آزادی با حمله نیروهای رژیم حاکم بحرین که از پشتیبانی نیروهای اشغالگر سعودی برخوردار بودند، مواجه شدند.

نیروهای رژیم آل خلیفه با خودروهای غیرنظامی به تعقیب و گریز مردم در داخل کوچه ها و خیابان ها پرداختند و به طرف آنان گازهای سمی شلیک کردند.

در منطقه البلاد القدیم نیز تظاهراتی گسترده برای اعلام همبستگی با زخمی ها و زندانیان برگزار شد که این تظاهرات نیز با حملات نیروهای رژیم آل خلیفه به خشونت کشیده شد و منطقه را در گازهای سمی غرق ساختند.

از سوی دیگر در منطقه جد حفص، نیروهای امنیتی رژیم بحرین برای پراکنده کردن تظاهرکنندگان از گازهای سمی در خیابان اصلی استفاده کردند و به تعقیب و گریز در پی جوانان انقلابی پرداختند آنگاه برای تغییر موانع امنیتی که از ابتدای شکل گیری انقلاب بحرین ایجاد کرده بودند، جرثقیل ها را روانه خیابان ها کردند.

در منطقه بار بار، تظاهر کنندگان سرنگونی رژیم آل خلیفه و محاکمه سران این رژیم و اخراج اشغالگران از این کشور و تحقق مطالبات سیاسی مردم را خواستار شدند.

تظاهر کنندگان در این منطقه در شعارهایشان بر عزم خود در پایبندی به انقلاب و پافشاری بر آن تاکید کردند.