به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس، اردوی آموزشی تشکیلاتی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت از ۲۰ لغایت ۲۶ اسفندماه ۹۰ در اردوگاه حضرت سیدالشهدا(ع) سازمان بسیج دانشجویی کشور واقع در آبعلی برگزار شد.

عباس سلیمی نمین در این اردو دانشجویی در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان درباره چرایی ابقای هاشمی‌رفسنجانی در سمت ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام در تشریح تحلیل خود گفت: رهبر معظم انقلاب می‌خواهند که آقای هاشمی در امور نظام باقی بماند چون هم به صلاح هاشمی و هم به صلاح انقلاب است.

وی اظهار داشت: باید مراقبت کرد هاشمی به دست دشمن نیفتد. مخالفان انقلاب به دنبال پرچمی می‌گردند که زیر آن سینه بزنند و تاکنون علائمی در رابطه با این موضوع هم دریافت کرده اند.

سلیمی‌نمین با بیان اینکه کاری که رهبری درباره آقای هاشمی انجام می‌دهند، عین مصلحت نظام است، گفت: " ولی برخی افراد به دنبال این هستند که فضای این مدیریت را به هم بزنند و فضای جامعه را علیه هاشمی دوقطبی کنند یعنی آنقدر طرف دیگر که هاشمی باشد را بد نشان می‌دهند که مخاطب مجبور شود به سمت قطب دیگر که به اصطلاح خودشان ایستاده‌اند، برود ".

جبهه پایداری، پس از تشکیل تا کنون، همواره کوشیده است بین خود و اقای هاشمی رفسنجانی، یک دوقطبی ایجاد کند و با ترساندن مردم از وی، آن ها را به سوی خویش فرا بخواند.