قالیباف می تواند سرلیست فهرست انتخابات مجلس باشد

فاطمه رهبر عضو شورای حزب موتلفه اسلامی درمورد گمانه زنی های رسانه ها مبنی بر سرلیستی قالیباف اظهار کرد: بخشی از مردم سالاری دینی به این مسئله مربوط است که همه به صورت آزاد می توانند برای انتخابات ثبت نام کنند از این سو آقای قالیباف مانند سایر آحاد جامعه ثبت نام کرد و از حق خود استفاده کرد.

اخبار سیاسی- فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: هنوز تصمیمی درمورد سرلیستی قالیباف گرفته نشده است، زیرا تاکنون لیستی تهیه نشده که قرار باشد سر لیست آن مشخص شود، برای انتخاب سرلیست باید کمی زمان بگذرد و نظرسنجی ها انجام شود، سپس سخنگوی شورای ائتلاف نیرو های انقلاب لیست و سر  لیست را انتخاب می کنند.

رهبر درمورد سرلیستی قالیباف تصریح کرد: آقای قالیباف و افراد دیگری که در جریان اصولگرایی وجود دارند می توانند سرلیست باشند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به انتخاب ریاست مجلس یازدهم تاکید کرد: ریاست مجلس در فرایند یک انتخابی قرار می گیرد و به صورت انتصابی نیست به گونه ای که ابتدا مردم باید نمایندگان را انتخاب کنند، سپس نمایندگان در صحن علنی رئیس را انتخاب کنند.

او با بیان اینکه از الان نمی توان انتخابات ریاست مجلس را پیش بینی کرد، گفت: آقای قالیباف به عنوان یک مدیر انقلابی و جهادی که مقام معظم رهبری هم از او به عنوان یک مدیر جهادی نام برده است، یکی از گزینه های مناسب برای ریاست مجلس می تواند باشد، چنانچه که در سرلیست اصولگرایان قرار بگیرد و وارد مجلس شود شانس زیادی برای ریاست مجلس دارد.