تحریم قلاده های طلا ازسوی ضدانقلاب + عکس

سرویس سیاسی افکار نیوز - سایت ضد انقلاب بالاترین و شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و تویتر در روزهای اخیر سعی بر تخریب فیلم قلاده های طلا نموده اند و با راه اندازی گروه های مختلف در این شبکه ها سعی بر القا تحریم فیلم قلاده های طلا و بازیگران این فیلم افرادی همچون محمد رضا شریفی نیا و امین حیایی می نمایند.

به گزارش افکارنیوز تاکنون در شبکه اجتماعی فیس بوک گروه های و صفحات مختلفی در تحریم و تخریب فیلم قلاده های طلا با نام های " فیلم قلاده های طلا از ابوالقاسم طالبی را تحریم میکنیم "؛ " تنفر از امین حیایی "؛ " تحریم قلاده های طلا " و " تنفر از محمد رضا شریفی نیا " به راه افتاده است.

به نظر می رسد ضد انقلاب لندن نشین که مدیریت این سایت ها را به عهده دارد از پخش این فیلم به شدت ناراحت شده است و این بار سعی بر تخریب چهره های همچون امین حیایی و شریفی نیا نموده است که شاید به این وسیله از فروش بالای این فیلم جلوگیری نماید.

قلاده های طلا که یکی از سیاسی ترین فیلم های تاریخ سینما نام گرفته، به لحاظ مضمون و موضع گیری سیاسی که دارد،، اکنون مورد اعتراض واقع شده است. این در حالی است که برخی از کاربران فضای مجازی که قصد اعتراض به این فیلم را دارند تا به حال «قلاده های طلا» را به طور کامل مشاهده نکرده اند.

فیلم سینمایی «قلاده های طلا» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی و تهیه کنندگی محمد خزاعی می باشد.
در فیلم سینمایی قلادههای طلا بازیگرانی چون امین حیایی، پردیس افکاری، محمدرضا شریفینیا، حمیدرضا پگاه، علیرام نورایی، نیلوفر خوشخلق، محمود عزیزی، مریم سلطانی، آزیتا ترکاشوند، حسین سحرخیز، اکبر سنگی، مهدی صبایی، کیانوش گرامی، بهادر زمانی و داریوش اسدزاده ایفای نقش می کنند.