به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، به دنبال انتشار خبر ناپدید شدن مسعود لواسانی ، از محکومین قضایی پرونده فتنه سال ۸۸، در صفحه فیس بوک همسر وی ، از همان دقایق ابتدایی این خبر با پوشش گسترده ای از طرف رسانه های ضد نظام از جمله بی بی سی ، کلمه ، بالاترین و .... با هدف القاء دست داشتن نهادهای اطلاعاتی و امنیتی در این موضوع مواجه شد.



اما تنها با گذشت تنها چند ساعت همسر آقای لواسانی گفته است که گم شدنی در کار نبوده و او در این مدت در بیمارستان بوده است. اما به دلیل همراه نداشتن کارت شناسایی، امکان اطلاع‌رسانی به خانواده او وجود نداشته است. فاطمه خردمند، همسر مسعود لواسانی روز جمعه، چهارم فروردین، در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: " ظاهرا آن شب،(آقای لواسانی) هنگام پیاده‌روی بیهوش شده و یک انسان خیرخواه او را به بیمارستان منتقل کرده بود و چون کارت شناسایی همراه نداشته امکان اطلاع به خانواده نبوده است. " او نوشته است: " امروز(مسعود لواسانی) به هوش آمده و پس از اطمینان از نوار قلبی که بهبود نسبی را نشان می‌داد، کم‌کم از بیمارستان مرخص می‌شود. "



گفتنی است چندی پیش نیز رسوایی خبر دروغ ضرب و شتم و زدن دست بند و پابند به آقای سحر خیز از محکومین فتنه ۸۸ توسط نیروهای امنیتی که پسرآقای سحرخیز آن را تکذیب کرد، چنان بی آبرویی برای این رسانه های شایعه پراکن به همراه داشت که نیک آهنگ کوثر گرداننده سایت خودنویس در واکنش به این بی اعتباری خطاب به همفکرانش گفت :لااقل اگر آزاده نیستید ، کمی آدم باشید !