حضور مردم در مراسم «9 دی» خواب دشمنان را آشفته خواهند کرد

  سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به یوم الله 9 دی گفت: 9 دی‌ماه به نماد وحدت و انسجام ملت ایران تبدیل شده و مردم در 9 دی 88 با وحدت و یکپارچگی مثال‌زدنی خود، حمایت و پشتیبانی‌شان را از نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند. 

اخبار سیاسیوی افزود: ملت ایران در صحنه‌های مختلف از زمان پیروزی انقلاب تاکنون همواره پشتیبان نظام بودند و چه در عرصه‌های جنگ سخت و چه در عرصه‌های جنگ نرم حمایت‌ خود از نظام را دریغ نکردند. 

نماینده مردم تبریز اظهار داشت: ملت ایران پس از چند ماه اغتشاش و آشوب فرصت‌طلبان در سال 88 با حضور در راهپیمایی در 9 دی ماه آن سال نشان دادند که هیچ‌گاه فریب دشمن را نخورده و همواره پشت نظام ایستاده‌اند و دشمن نمی‌تواند بین صفوف به هم‌پیوسته آنها فاصله ایجاد کند.

سعیدی خاطرنشان کرد: امروز اگرچه ملت ایران با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه هستند و شرایط زندگی برای آنها سخت و دشوار است، اما ملت به خوبی آگاهند که این نتیجه دسیسه و توطئه دشمنان داخلی و خارجی است که کمر به سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران بسته‌اند. 

وی افزود: مردم گرچه در شرایط سخت معیشتی به سر می‌برند، اما علت آن را به خوبی می‌دانند و می‌دانند که این فشارهای معیشتی به خاطر توطئه بدخواهان مردم و نظام در داخل و خارج است و برنامه دشمنان برای سقوط نظام مردمی جمهوری اسلامی است.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس در پایان گفت:‌ انشاءالله در 9 دی ماه امسال نیز همچون سالهای قبل شاهد حضور پرشور مردم خواهیم بود و مردم بار دیگر آن هم در این شرایط حساس،‌ وحدت، یکپارچگی و انسجام خود را به رخ همگان خواهند کشید و اجازه نخواهند داد تا خوابی که بدخواهان برایشان دیده‌اند تعبیر شود.