وحدت و بصیرت مردم موجب عبور از فتنه ۸۸ شد

 حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به سالروز نهم دی ، گفت:  فتنه ۸۸ هزینه‌های بسیاری برای انقلاب داشت اما ملت آگاه ما با رهبری خردمند و دوراندیش رهبر معظم انقلاب توانستند این فتنه را به تاریخ بسپارند.

اخبار سیاسی- او ادامه داد: قطعاً اگر قرار بود فتنه ۸۸ ادامه یابد مقطع سخت و دشواری برای انقلاب پدید می‌آمد اما با وحدت و بصیرت مردم توانستیم از این فتنه عبور کنیم.

 حجت‌الاسلام ابراهیمی افزود: اگرچه مشکلاتی که برای مردم به وجود می‌آید به راستی دشوار است، اما اصل نظام خط قرمز ملت محسوب می‌شود و آنها هرگز از این نظام دست برنمی‌دارند؛ از همین رو نیز نیرو‌های مخلص و مومن علیه این فتنه حرکتی را آغاز کردند که مانند سیلی خروشان تمام آثار و تبعات فتنه را از بین برد.

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: در فتنه‌های اخیر هم شاهد بودیم که حضور و وحدت مردم توانست این فتنه‌ها را خاموش کند. این یکی از علت‌هایی است که ما معتقدیم تا آخر این انقلاب باقی می‌ماند زیرا مردم طرفدار انقلابی که خود به وجود آورده‌اند هستند.

او با اشاره به حضور پررنگ مردم در راه‌پیمایی ۹ دی در شهرستان‌ها، گفت: معتقدم در اوایل انقلاب هم تظاهرات از شهر‌های کوچک آغاز شد و شهرستان‌ها همیشه نقش موثری در حوادث مهم انقلاب داشتند.