به گزارش افکارنیوز به نقل ازصراط، برنامه ویژه سال تحویل تلویزیون BBC فارسی در حالی برگزار شد که بسیاری که از آخرین معادلات درون این شبکه اطلاعی ندارند، انتظار داشتند پونه قدوسی به عنوان مجری در این برنامه حضور داشته باشد اما این اتفاق که نیفتاد هیچ، پونه قدوسی اصلا در این برنامه که اکثر پرسنل BBC به عنوان میهمان در آن حاضر بودند، غایب بود و نفیسه کوهنورد خبرنگار شبکه BBC در ترکیه اجرای برنامه سال تحویل بنگاه سخنپراکنی بریتانیا را به همراه بهزاد بلور و علی همدانی در لندن برعهده داشت.

بنا بر این گزارش، گفته می‌شود حاشیه‌های اخلاقی اخیر حول مجری برنامه نوبت شما در ارتباط با سردبیر شبکه و گلایه‌های پونه قدوسی از کادر مدیریت شبکه، عامل حذف او از برنامه سال تحویل بوده است.

با این حال خبرهای رسیده حاکی از این است که صادق صبا، سر‌دبیر فاسد بخش فارسی تلویزیون BBC علاوه‌ بر دلیل فوق، لقمه جدیدی را به لقمه‌های سابق خود افزوده است و انتخاب نفیسه کوهنورد به عنوان مجری مراسم سال تحویل BBC در راستای همین ارتباطات خاص ارزیابی می‌شود.

حضور نفیسه کوهنورد با لباسهای عریانتر از گذشته از جمله شروط کار بوده که البته کوهنورد با این مساله مشکلی نداشته است. نفیسه کوهنورد همچنین سال گذشته از طرف BBC با حضور در مقر گروهک تروریستی پژاک به گفتوگو با سران این گروهک جنایتکار و ضدملی پرداخت.