برگزاری مجازی اردوی راهیان نور

علیرضا فرهمندنیا مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد گفت: اردوی راهیان نور دانشجویی هر ساله در چنین روزهایی و در حوالی اسفند ماه با حضور دانشجویان دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شد که امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و لغو شدن اردوی راهیان نور جهت پیشگیری از گسترش بیماری، دانشجویان دانشگاه شاهد سعی کردند بستری فراهم کنند تا دانشجویان بتوانند به صورت مجازی از معارف شهدا بهره‌مند شوند و این بار با دل و روح خود به مناطق جنگی سفر کنند.

اخبار سیاسی - وی افزود: بر همین اساس به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد اردوی راهیان نور امسال به صورت مجازی  و با عنوان « با پای دل» برگزار شده و دانشجویان به صورت مجازی در این برنامه روزانه به یک یادمان دفاع مقدس سفر می‌کنند.

فرهمندنیا گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در این سفر مجاز روزانه برنامه‌هایی از جمله معرفی یادمان، خاطره شهید، روایتگری، وصیت نامه شهید صوت شهدا و... را ارائه می‌کند.

وی افزود: بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد از همه دانشجویان و عاشقان شهدا دعوت کرد تا با آیدی ba_paye_del@ در این سفر معنوی شرکت کرده تا با یادمان های دفاع مقدس و معارف شهدا آشنا شوند.