ریاست‌ها فرصتی برای خدمت است

سید مصطفی آقامیرسلیم منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با بیان اینکه ریاست‌ها فرصتی برای خدمت است، گفت: اگر مسئولان ریاست‌ها را وسیلۀ خدمت به مردم دانسته و درک کرده که این فرصت‌ها تکرار شدنی نیست، وارد مسابقه برای خدمت هرچه بهتر به مردم شده نه آنکه در کسب مناصب رقابت کنند.
اخبار سیاسی میرسلیم با اشاره به اینکه عدم خودباوری و تنبلی آفت است، افزود: تا زمانی که زدوبند‌ها و عدم خودباوری و فرصت سوزی و تنبلی و چشم به خارج دوختن بر اذهان حاکم باشد آرمان‌های والای سیدالشهدا (ع) و انقلاب اسلامی دست نیافتنی است.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با بیان اینکه باید مقابل زد و بند‌ها ایستاد؛ گفت: من به عنوان نماینده مردم قطعا به وظیفۀ شرعی و قانونی خود عمل کرده و اندکی هم کوتاه نخواهم آمد و مردم بدانند برای ما راه همان است که امام خمینی (ره) فرموده و مرحوم مدرس طی کرده است.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: امیدوارم با مدد الهی بزودی مشکلات این مردم رنج کشیده و مقاوم حل شده و سلامتی به میان مردم بازگشته و مجلس یازدهم ان شاءالله در رأس موعد قانونی آغاز به کار کند.

میرسلیم در پایان خطاب به نمایندگان مجلس یازدهم گفت: از همکارانم در مجلس یازدهم که بحمدالله نمایندگانی فهیم و انقلابی اند انتظار دارم به دنبال حل جدی و بنیانی مشکلات مردم و جمهوری اسلامی که حاصل خون صد‌ها هزار شهید است باشند و از پرداختن به حواشی و مسائل خارج از اولویت دوری کنند.