تمجید آیت الله صدیقی از کمکهای لبنانی های مقیم ایران به خاطر کرونا

آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه در ماجرای کرونا، مردم ایران باردیگر به دشمنی ‌و خصومت دشمنان خود پی بردند، گفت: تحریم‌های داروی و تجهیزات پزشکی که از سوی آمریکا علیه ملت ایران اعمال شد مصداق بارز اقدام علیه سلامت و حقوق بشر است.

اخبار سیاسی- وی با بیان اینکه، نیروهای جهادی و بسیجی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا با تمام توان در صحنه خدمت رسانی به ملت ایران بودند، تصریح کرد: نیروهای جهادی که همیشه در عرصه های مختلف و بلایایی طبیعی در کنار مردم ایران بودند، در عرصه مبارزه با کرونا نیز مجاهدانه عمل کردند.

آیت الله صدیقی با اشاره به حضور لبنانی های مقیم ایران در کنار مجاهدان ‌‌مدافعان عرصه سلامت، گفت: خداوند به آقای سید حسن نصرالله عزیز، عزت روزافزون عنایت  کند چرا که واقعا در میدان مبارزه با کرونا نیز سربلند شدند.

امام جمعه موقت تهران همچنین گفت: لبنانی‌های مقیم ایران بعد از فراخوان سید حسن نصرالله با تمام توان خود همراه مجاهدان عرصه سلامت شدند که این اقدام ارزشمند، در خاطر ملت ایران خواهد ماند.

آیت‌الله صدیقی همچنین گفت: بنده به نوبه خودم از خدمات لبنانی‌های مقیم ایران در مقابله با ویروس کرونا تشکر می‌کنم و امیدوارم خداوند به برکت این مجاهدت‌ها، این بلیه را برای همیشه از سر امت اسلامی رفع کند.