افکارنیوز: کرمانشاه: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در دوره چهارم و ششم پس از ۶۵ روز بستری در بخش آی سی یو بیمارستان وزارت نفت در تهران صبح امروز دارفانی را وداع گفت.
اسماعیل ططری که دو دوره نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بود، در دوران دفاع مقدس به عنوان یکی از پیشگامان بسیج عشایری و جنگ‌های نامنظم در جبهه‌ها فعالیت کرد و در چهارمین و ششمین دوره دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.
شوخ طبعی، ساده زیستی، استفاده فراوان از اشعار حماسی و فولکلور محلی از جمله مشخصه‌های بارز وی بود که در مجلس شورای اسلامی و سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های وی مشهود بود.
ططری همچنین کتاب شعر گلزار بهشت که مجموعه اشعار خود به زبان‌های کردی، فارسی، لکی و عربی است را به رشته تحریر درآورد و در سالیان اخیر به عنوان مشاور وزیرنفت فعالیت می‌کرد.
مراسم تشییع وی صبح روز یکشنبه ۱۰ مرداد از درب منزل وی در فرهنگیان فاز یک کرمانشاه انجام می‌شود و براساس وصیت‌خود در مسجد حضرت امیر المومنین(ع) روستای مله سرخ جلالوند که خود بانی ساخت آن بوده است به خاک سپرده می‌شود.