شکیبا، شهرام در وبلاگ خود نوشت: از طرفی بسیاری از دشمنانمان از جمله آمریکا، انگلیس، فرانسه، گامبیا و ... نتوانستند در مسابقات آسیایی گوانگژو حتی یک مدال برنز بگیرند، در حالی که ما کلی طلا گرفتیم و نقره و برنز.
اما با توجه به این که چهارم شده‌ایم و اساساً چهارم شدن خیلی برای صاحب عنوانش «آمد» ندارد، نگرانیم و پیش‌بینی می‌کنم به زودی از ما سند و مدرک بخواهند و چیزی در چنته نباشد و الباقی قضایا.
خدا تا اینجایش را به خیر گذرانده، الباقی‌اش را هم به خیر بگذراند چون ممکن است جماعتی از قوه قضائیه بخواهند: که به شدت با ما و کره(که دوم شده) برخورد کنند.

انزوا
یادش به خیر؛ قدیم هرکس کتاب‌های «هدایت» و در رأس همه آنها «بوف کور» رامی‌خواند، می‌گفتند عن‌قریب خودکشی می‌کند. اگر هم کسی خودکشی می‌کرد، می‌گفتند لابد «بوف کور» خوانده.
می‌گویند در چند روزه اخیر ۲۰۰،۳۰۰ بار «بوف کور» به زبان گامبیایی تجدید چاپ شده و در گامبیا الان سر توی هر خانه‌ای بکنی، می‌بینی که دارند به زبان گامبیایی می‌خوانند «در زندگی زخم‌هایی هست که مثل خوره روح را در انزوا می‌خورد و می‌تراشد …»
اخیراً آب طوری سر بالا رفته که «گامبیا» هم روابطش را با ما قطع کرده، به قول قدما «اونی که با ما قطع رابطه نکرده بود، کلاغ گامبیایی بود.»
نظر به این که هر کشوری با ما قهر کند، با شدت هر چه تمام‌تر در جهان منزوی می‌شود، خیلی غریب نیست که گامبیایی‌ها دائم «بوف کور» بخوانند؛ «در زندگی زخم‌هایی…»

اسکناس
«فارس» نوشته بود که در آستانه عید غدیر و شدت یافتن تقاضا برای اسکناس‌های نو، شب عید غدیر هر بسته اسکناس ۵۰ تومانی که ۵۰۰۰ تومان می‌ارزد، در بازار آزاد ۱۴۰۰۰ تومان معامله می‌شده است.
۱ - این رشد اقتصادی و جهش ارزش ریال را به تمامی مسئولان اقتصادی و بانک‌مرکزی تبریک می‌گویم.
۲ - بانک مرکزی که اسکناس کهنه چاپ نمی‌کند، پس همین اسکناس‌های نو هم از بانک‌ها درز کرده. خیلی موضوع پیچیده‌ای نیست.
۳- با توجه به موفقیت چشمگیر بانک مرکزی در بالابردن قیمت ۵۰ تومانی، پیشنهاد میکنم وزارت نفت هم به بانک مرکزی داده شود تا قیمت نفت هم یک تکانی بخورد.