حمایت مجلس از مواضع انرژی هسته‌ای

به گزارش افکارنیوز، فاطمه آجرلو امروز در گفتوگو با فارس اظهار داشت: هر کشور و ملتی براساس چارچوبهای تعیین شده و قوانین بینالمللی دارای اختیارات و حقوقی بوده که برای همه یکسان است.

وی تصریح کرد: یکی از این حقوق براساس قوانین سازمان ملل و هم‌چنین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی‌، کسب دانش صلح‌آمیز هسته‌ای است و کشورهای غربی نمی‌توانند دیگر ملت‌ها را از این حق محروم کنند.

* غربی‌ها آپارتاید علمی را به طور علنی دنبال می‌کنند

این مسئول با اشاره به مانع‌تراشی‌های غرب در راه دست‌یابی ملت ایران به دانش صلح‌آمیز هسته‌ای گفت: رفتار کشورهای اروپایی و آمریکایی در این مورد به طور دقیق آپارتاید علمی است.

آجرلو تأکید کرد: آمریکا و چند کشور زورگوی غربی نمی‌خواهند ملت‌های مستقل و آزادی‌خواهی مانند ایران پیشرفت کرده و به همین دلیل در برابر آنها موانعی چون تحریم و تهدید قرار می‌دهند.

*‌ اطاعت مردم و مسئولان از مواضع مقتدرانه رهبری

وی افزود: با این وجود طی سال‌های اخیر و در زمان مذاکره با غربی‌ها ثابت کردیم که ملت ایران مانند برخی‌ها نیستند که به راحتی از حقوق خود دست ‌بردارند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مواضع رهبری معظم انقلاب اسلامی در مورد پرونده هسته‌ای کشورمان گفت: این موضوع به صورت مستقیم توسط معظم‌له پیگیری می‌شود و مردم و مسئولان تاکنون از اوامر ولایت اطاعت کرده‌ و این راه را با جدیت ادامه خواهند داد.

*‌ تأیید مواضع مقتدرانه دستگاه سیاست‌ خارجی در پرونده هسته‌ای کشور

آجرلو خاطرنشان کرد: تا این لحظه دولت مواضع بسیار مقتدرانه‌ای در برابر غربی‌ها اتخاذ کرده و همین صحبت کردن از موضع اقتدار موجب شده است که کشورهای غربی در برابر ایران ناتوان شوند.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی و اکثریت مطلق نمایندگان از گرایش‌های سیاسی مختلف نیز از مواضع مقتدرانه دولت و ملت برای دست‌یابی به دانش صلح‌آ‌میز انرژی هسته‌ای حمایت کرده و خواهند کرد.

آجرلو در پایان تأکید کرد: اگر کشورهای غربی بخواهند با زبان زور، تهدید و تحریم با ایران سخن بگویند، تنها نتیجهای که به دست میآورند، تنفر بیشتر ملت ایران است و بهتر است ادبیات و رفتار خود را در برابر ایران اسلامی تغییر دهند.