به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، دكتر محمود احمدی نژاد صبح امروز(پنج شنبه) در سومین روز از سفر استانی هیات دولت به هرمزگان در اجتماع پرشور مردم بندرجاسک افزود: قدرتهای غربی، برای هموار کردن تسلط بر بلوک شرق به افغانستان لشکرکشی کردند و تمام بهانهها و ادعاهایی که برای ایجاد امنیت در افغانستان مطرح میکنند دروغ محض است.

وی خاطرنشان کرد: آنها انواع تجهیزات و تسلیحات نظامی را در منطقه ما مستقر کرده‌اند و چنین ادعا می‌کنند که در این منطقه منافعی دارند.

رئیس جمهور با انتقاد شدید از لشکرکشی‌های آمریکا و هم پیمانان غربی آن به کشورهای منطقه گفت: در منطقه ما ایجاد جنگ و اختلاف می‌کنند و یکی از اهداف آنها از انجام این کارها فروش سلاح های خود به قیمت گزاف است.

احمدی نژاد در بخش دیگراز سخنان خود باردیگر بر ضرروت تلاش برای ساختن و آبادانی کشور تاکید کرد و اظهارداشت: امروز ماموریت اصلی ما ساختن ایران و آبادانی این سرزمین است و ایجاد اشتغال برای جوانان نیز موضوعی است که باید به طور کاملا جدی پیگیری کنیم.

وی همچنین با قدردانی از تلاش های شبانه روزی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران و به ویژه کارکنان آن در بندر جاسک یادآورشد: حضور نیروی دریایی در بندر جاسک فرصتی برای عمران و آبادانی این منطقه است و می تواند به اجرای پروژه های عمرانی در این منطقه کمک کند.

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود با بیان این که رمز عبور از همه موانع و مشکلات صبرو استقامت است، گفت: برای رسیدن به قله های پیشرفت و سعادت باید در برابر سختی ها و مشکلات صبر و استقامت داشت و باید بدانیم که رسیدن به قله های پیشرفت و سعادت تنها از طریق پول و ثروت و قدرت امکان پذیر نیست.

احمدی نژاد افزود: آنهایی که اهل صبر و استقامت نیستند از رحمت خدا دور می شوند و در دام شیطان گرفتار می شوند.

رئیس جمهور پس از دیدار با مردم بندر جاسک دقایقی پیش این شهرستان را به قصد شهرستان بشاگرد ترک کرد.