به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، روزنامه وطن امروز نوشت: عليرضا نوري زاده ۲۲ فروردين در برنامه سياسي خود جزئيات بيشتري از آنچه اپوزيسيون در حاشيه كنفرانس "مريلند" بر سر وي آورده بود بيان داشت و ضمن گلايه از اين افراد خاطره اي ازديدارش با خاتمي را بيان كرد.

وی گفت: " وقتی بعضی افراد اپوزیسیون را که مدعی هستند می خواهند جمهوری اسلامی را سرنگون کنند و ملت ایران را نجات بدهند، می بینم بدنم کهیر می زند.

تعجب می کنم این افراد چگونه داخل اپوزیسیون شده اند؟ درست سالی که خاتمی به سازمان ملل آمده بود و در هتل «پلاز» اتاق گرفته بود من هم از طرف روزنامه «الشرق الاوسط» در این هتل اقامت داشتم.

یک روز وقتی در لابی هتل بودم خاتمی و هیات همراهش از آسانسور بیرون آمدند و خیلی دوستانه با من دیده بوسی کردند، دست داده و احوالپرسی کردند.

در آن روز خاتمی و هیات همراهش به مسئول هتل نگفتند این آقا نباید در این هتل باشد؛ حتی در مصاحبه مطبوعاتی شان من و دیگر دوستانم را راه دادند و در کمال احترام سوالات ما را پاسخ دادند.

درحالي كه من يك ضد انقلاب بودم و عليه جمهوري اسلامي مبارزه مي كردم؛ حتي جريان فرار خاتمي از مقالات با بيل كلينتون را اولين نفر من در روزنامه گفته و پخش كردم."