به گزارش افکارنیوز به نقل از زندگی، پرویز سروری از برگزاری جلسه ای با سعید مرتضوی مدیرعامل جدید صندوق سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: مرتضوی تا یکی دو ساعت دیگر اعلام می کند که حاضر به استعفا خواهد بود یا نه.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: من و احمد توکلی به نمایندگی از طرف استیضاح کنندگان وزیر کار با سعید مرتضوی جلسه ای داشتیم تا او را قانع کنیم با استعفا جلوی استیضاح وزیر را بگیرد. اما در پایان پاسخی نداد و قرار شد تا یکی دو ساعت دیگر پاسخ خود را اعلام کند.
وی افزود: استیضاح کنندگان اکنون منتظر پاسخ مرتضوی هستند تا اقدامات خود را برای لغو استیضاح یا انجام آن صورت دهند. چراکه با استعفای مرتضوی موضوع استیضاح نیز منتفی می شود.

سروری تاکید کرد: استیضاح کنندگان برنامه ریزی ها و نطق های خود را تنظیم کرده و آماده برگزاری جلسه استیضاح هستند. اما همچنان امیدواریم مرتضوی با تصمیم درست خود از این اتفاق پیشگیری کند.

احتمال استعفای مرتضوی

دو نماینده تهران امروز با سعید مرتضوی برای اقناع وی در خصوص کناره گیری اش تشکیل جلسه دادند. پرویز سروری و احمد توکلی به نمایندگی از طرف استیضاح کنندگان وزیر کار امروز با سعید مرتضوی در خصوص استعفایش از سمت مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی تشکیل جلسه دادند.

گفتنی است مجلسی ها به دلیل پرونده های حقوقی و قضائی سعید مرتضوی در پست های قبلی خود، مخالف انتصاب وی به سمت ریاست صندوق سازمان تامین اجتماعی بودند. اما از آنجایی که وزیر کار و رئیس جمهور به اخطارها و تذکرات مجلس توجهی نکرد، نمایندگان درخواست استیضاح وزیر کار را ارائه کردند.

بر اساس این گزارش فردا( یکشنبه) زمان برگزاری جلسه استیضاح شیخ الاسلامی وزیر کار است که مجلسی ها در تلاش برای قانع کردن مرتضوی هستند تا شاید این استیضاح منتفی شود.