به گزارش افکارنیوز، اسدالله بادامچیان قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با اعتدال، در تشریح روند فعالیت های این حزب گفت: موتلفه یک تشکیلاتی است که ۵۰ سال در فراز و نشیب این انقلاب توانسته با پاکی ، سلامت و اقتدار در خط ولایت ، فقاهت ، روحانیت و اسلام حرکت کند و حتما هر چه زمان نیز بگذرد ، اقتدار ، گستردگی و موقعیت آن بهتر خواهد شد.

عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب ادامه داد: در دوره های اخیر ضرورت تحزب اسلامی خدا محور، بر همگان روشن شده است و ضرورت نیاز به کار تشکیلاتی مسلط که از پشتوانه ی مردمی بر خوردار باشد بر همه مشخص شده است، آینده موتلفه نیز آینده روشنی است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی افزود: در مجلس نهم نیز، موتلفه فراکسیون خواهد داشت؛ ما در انتخابات مجلس نهم توفیقات خیلی خوبی داشتیم، در جبهه تحد اصولگرایان کار کردیم و تبعا مثل همه بودیم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: معمولا در انتخابات شخصیت ها می آیند تبلیغات می کنند؛ در این انتخابات دوستان موتلفه ما کم کاری داشتند؛ البته بعضی دوستان هم یک طرفه در انتخابات شرکت کردند.

وی در تشریح وضعیت کاندیداهای موتلفه در این انتخابات گفت: در شهرستان ها تعداد قابل توجهی از دوستان موتلفه آمدند که مورد تقدیر ما هستند ولی در تهران وضعیت کاندیداهای ما مثل بقیه گروه های مشهور است.

وی در پاسخ به حمایت نکردن موتلفه از برخی اعضای خود در انتخابات مجلس نهم گفت: موتلفه کار جمعی می کند نه فردی؛ آقای نقوی حسینی خودشان آمدند و رای بالایی آوردند، در تهران هم دکتر عباسپور، رای خوبی آوردند، اما نشد که مرحله دوم برسد.

بادامچیان در خاتمه گفت: موتلفه چون در جبهه متحد اصولگرایان است ، با آنها کار می کند و از افراد موتلفه که در لیست جبهه متحد باشند حمایت می کند و طبق تعهدی که داشتیم باید با فهرست جبهه متحد کار می کردیم و به همین دلیل از اعضایی که در فهرست اصولگرایان نبودند ، حمایت نکردیم.