به گزارش افکارنیوز به نقل از روزنامه کیهان ، این مطلب را پایگاه اینترنتی پژواک وابسته به گروهک تروریستی منافقین منتشر کرد و ضمن بد و بیراه گفتن به زمین و زمان نوشت: دولت جدید عراق مثلاً تحفه دموکراسی غرب بود و قرار بود الگوی طرح خاورمیانه بزرگ باشد! عمده سران رژیم عراق همچون حکیم و مالکی و طالبانی و مقتدا صدر، پس از حمله غرب درعراق مستقر شدند اما با رژیم ولایت فقیه همراهی کردند و نهایتاً کار به جایی رسید که با تصمیم خروج نیروهای آمریکا توسط دولت اوباما، مجموعه خطاهای استراتژیک دولت بوش در حمله به عراق کامل شد و عراق به عمق استراتژیک رژیم اسلامی ایران و حوزه مانور سردار قاسم سلیمانی تبدیل شد.

سایت وابسته به منافقین می نویسد: دولت آمریکا در گام بعدی عقب نشینی سیاسی - نظامی از باتلاق عراق، مسئولیت اردوگاه اشرف را به دولت مالکی سپرد و آنها هم حکم به اخراج سازمان دادند. سازمان همچنین از سوی جیش المهدی مقتدا صدر و سپاه بدر عمار حکیم و تیپ نیروهای ویژه امنیتی دولت مورد تهدید است. لب مرز هم نیروهای رژیم اسلامی به کمین نشسته اند. سؤال این است که چرا سازمان باید همچنان در لیست تروریستی ابرقدرت جهان قرار گیرد؛ سازمانی که ۳۰ سال است عامل هیچ تخاصم و تهدیدی برای آمریکا نبوده و به افشای برنامه هسته ای رژیم کمک کرده است؟

در همین حال «جرمیا گولکا»(وکیل وزارت دادگستری آمریکا در دولت بوش و عضو مؤسسه تحقیقات دفاع ملی RAND) به شبکه تلویزیونی «ریل نیوز» گفت: بزرگ ترین اشتباه سازمان مجاهدین[منافقین] خیانت به ملت خود بود. مردم ایران این سازمان فرقه ای را خائنانه می شناسند که با شروع کننده جنگ علیه ایران هم پیمان شدند و حتی پس از اعلام آتش بس و پایان جنگ، دست به حمله علیه ایران زدند.

وی می افزاید: در آمریکا فقط تندروهایی که طرفدار حمله به ایران هستند، از این سازمان تروریستی حمایت می کنند. آنها وقتی دیدند کاری از صدام برنمی آید، به نیروهای نظامی آمریکا دل بستند و هراس از ایران هسته ای را در دنیا پراکندند. مطالبی که آنها علیه برنامه هسته ای ایران در رسانه ها منتشر کردند، از اسرائیل گرفته بودند.