رييس سازمان انرژي اتمي در واكنش به حادثه ترور دكتر مجيد شهرياري و دكتر عباسي، اساتيد دانشگاه شهيد بهشتي تهران خطاب به دشمنان گفت: با آتش بازي نكنند، زيرا صبر ملت ايران هم حدي دارد و اگر كاسه صبر، لبريز شود، عاقبت بدي نصيب دشمنان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر ' علی اکبر صالحی ' این مطلب را روز دوشنبه در جمع خبرنگاران و پس از ملاقات با دکتر ' فریدون عباسی ' که در پی حادثه انفجار دیگری همراه همسرش مجروح شده و اکنون در بیمارستان بستری است، بیان کرد.

رییس سازمان انرژی اتمی اظهار داشت: دکتر شهریاری، سال ها دانشجوی من بود و همکاری خوبی با سازمان انرژی اتمی داشت و یکی از پروژه های بزرگ سازمان را که افتخاری برای ملت ایران بود، در دستور کار داشت.

صالحی افزود:دشمن، عزیزترین گل ما را از ما گرفت اما بداند که این ملت با استقامت، ایستادگی و هر آنچه در توان دارد، برای رفع مشکلات و رسیدن به آرزوهای خود تلاش می کند.

معاون رییس جمهوری اضافه کرد: قول می دهیم که شهریاری های فراوانی تحویل ملت ایران دهیم.

رییس سازمان انرژی اتمی در عین حال تاکید کرد: حرکت هسته ای ملت ایران را چند برابر می کنیم.

وی افزود: دشمنان بدانند تیرشان به سنگ خورده است و عاقبت بدی منتظر آنهاست.

صالحی خطاب به دشمنان افزود:با آتش بازی نکنند، صبر ملت ایران هم حدی دارد و اگر این کاسه صبر لبریز شود، عاقبت بدی نصیب دشمنان خواهد شد،البته ما صبر خود را نشان خواهیم داد.

رییس سازمان انرژی اتمی، شهید شهریاری را از انسان های خالصی توصیف کرد که شور عبادت، خداترسی و خدمتگزاری داشت.
وی تاکید کرد: در راه شهید شهریاری هیچ خللی وارد نخواهد شد و قول می دهیم این راه را با قدرت و تلاش بیشتری ادامه دهیم.


رييس سازمان انرژي اتمي ضمن صدور پيام تسليت شهادت دكتر مجيد شهرياري،گفت: دشمنان بايد بدانند که با حذف يکي از ثمرات شجره طيبه انقلاب اسلامي نخواهند توانست مانع رشد و بالندگي فرزندان اين مرز و بوم گردند.