اگر صهیونیست‌ها خواهان نصب مدال تابوت‌کشی سربازانشان بر سینه هستند، بسم‌الله

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که به عنوان سخنران پیش از خطبههای نماز جمعه امروز تهران در دانشگاه تهران حضور یافته بود، طی سخنانی ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهدای حضرت زهرا (س)اظهار داشت: حضرت زهرا (س) یک شخصیت معمولی نیست؛ ایشان شخصیتی است که عالم و آدم در گرو وجود اوست.

وی حضرت زهرا(س) را واسطه فیض الهی معرفی کرد و افزود: به فرموده رسول اکرم هر کسی حضرت زهرا را دوست بدارد در بهشت با ایشان همراه خواهد بود.

رئیس قوه مقننه در ادامه سخنان خود رویه‌ جهاد را عامل عزتمندی اسلام دانست و گفت: کشورهایی می‌توانند با عزت زندگی کنند که روحیه جهادی داشته باشند.

لاریجانی توجه به مسئله جهاد را مسئله مهم دانست و گفت: ملتی که عنصر کلیدی جهاد را از فرهنگ خود خارج کند، ممکن است رنگ و بوی ظاهری داشته باشد اما در باطن دست نشانده است و این موضوع امروز در بین برخی کشورها به خوبی مشاهده می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز کشورهایی هستند که نفت و گاز دارند و از آبادانی هم برخوردارند؛ ولی به دلیل اینکه روحیه جهادی ندارند اهل بزمند نه اهل رزم؛ این کشورها باید نوکری آمریکا را قبول کنند و در واقع نوکر شیک پوش هستند.

رئیس قوه مقننه اظهار داشت: حزب الله لبنان اهل جهاد است و توانسته یک رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی را که پشت آن هم آمریکا بود، به زانو درآورد و شکست بزرگی را به این رژیم تحمیل کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شکستی که حزب‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد حالا حالاها فراموششان نمی‌شود و این رژیم مجبور است حرف‌های کلفت بزند تا درد شکست را به نحوی برای خود مرتفع کند.

لاریجانی اظهار داشت: این روزها شاهد هستیم که گاهی سخنان درشتی نسبت به ملت ایران از سوی رژیم صهیونیستی مطرح میشود؛ رژیم صهیونیستی باید درک کند که ملت ایران ملت پیرو ائمه است و اگر صهیونیستها دوست دارند که مدال تابوت کشی سربازانشان را به سینه آنها نصب کنیم، بسمالله.